ben benieuwd hoe hij er vanavond gaat uitzien wel heel veel alarm gehad vannacht had ik hem dan maar op slaapstand gezet, en blijkbaar deze morgen had ik hem uitgezet, hij bleef maar gaan en mevrouw stond gewoon recht
Jeetje dan kom je ook niet aan je slaap zeg! Ik ben benieuwd of ze doorzet met haar uiers.
pretty
Geplaatst: 06-05-17 18:02
Is ze 340 vandaag Fotsy? Nikita zit er ook ongeveer aan. En die alarmen zeg wel. Maar als ik denk dat het echt dichtbij zit,zet ik liever de slaapstand weer af.
Fotsy
Geplaatst door de TopicStarter: 06-05-17 21:06
slaapstand stond bij Flo sowieso niet aan, die gaf bijna nooit alarm maar nu dus wel en veel ineens of ze had een lastige nacht
uier is weer teruggelopen dus pas als die extra vult savonds tegen smorgens en dan kegelen, harsen en melk please dan wordt het spannend pfff manlief is net van maandag tot woensdag naar duitsland gaan werken, zal je zien, straks sta ik er weer alleen voor
als uier zo terugloopt doe ik zelfs geen moeite om te testen.
volgens Tinniie zit ze nu op 340 dagen, volgens mijn berekening pas overmorgen en ik heb er nog 5 dagen bijgeteld zoals 2jaar geleden, toen ging ze ook op 345dagen
Ik houd voor alle Arany-merries 340 vanaf eisprong aan, dan weet ik dat ze hetzelfde in mijn statistieken komen en wanneer we de drachtcontroles enzo kunnen verwachten
Fotsy
Geplaatst door de TopicStarter: 07-05-17 07:20
Amai knap dat je het allemaal zo bijhoudt, zal vast al een mega lijst zijn.
Goh moeilijk te zegge want de rij loopt door elkaar nu Zij staat op 2 dagen over bij mij nu (verder nog 17-9-7 dagen over en uitgeteld over 8-10-20 dagen) en daarna nog 3 laatkomers