Gefeliciteerd !!! Geweldig leuke naam, ben benieuwd naar de droogfoto's... (Willen jullie nu ook opeens meer veulens zien, ik kan niet wachten tot ze er zijn haha)
Dankjewel iedereen voor de felicitaties. Het ging inderdaad ineens erg snel ze wad al een tijdje zenuwachtig en toen ging ze liggen en zagen we de pootjesblaas al. Ze is dan nog enkele keren terug rechtgestaan en even leek het me dat ze het toch wel erg moeilijk ging krijgen. Maar toen ging ze terug liggen en perste ze haar er in een keer uit Jef ging dan meteen spieken want hij hoopte heel hard op een merrietje. Hij was dan ook super blij Ze zal dus een blijvertje zijn. Of ze iets extra bovenop haar vos kleurtje draagt is moeilijk te zeggen, Sooty, flaxen, rabicano zie je meestal pas als ze wat ouder zijn. Ze lijkt me wel iets lichter dan Tankje vorig jaar, die was echt rood-rood.
Ja ik denk dat ze nog veel mooier gaat zijn eens ze helemaal is uitgevouwen. En dat roze vel zwart is geworden, dat vind ik altijd zo'n raar zicht bij vosjes/palominos Haha Maar ze heeft idd echt een mooi hoofdje, is lekker stevig en compact en lijkt me vrij groot, toch zeker voor Crome.
Wauw Tinniie!! Wat een knapperd en wat een leuke bles heeft ze. Van harte gefeliciteerd
Fotsy
Geplaatst: 03-03-17 11:34
ze ziet er geweldig uit, ben zo blij voor je dat het een merrie is. zou de appelazijn er voor iets tussen zitten, wel als jij drie merrie's krijgt dan gaan we allemaal aan het appelazijn voeren
Haha ja wie weet, Satinka niet he, die is hier niet gedekt
Ja vanaf een maandje ofzo voor ze gedekt werden, scheutje appelazijn bij hun korrel gedaan zo veranderd de zuurtegraad van hun baarmoeder en is die gunstiger voor de vrouwelijke zaadcellen We zullen zien, ik ga ook dit jaar weer aan de appelazijn
Fotsy
Geplaatst: 03-03-17 12:18
oh ja klopt Satinka was drachtig dus als Jade nu ook een merrietje krijgt dan kunnen we het toch wel ook proberen als we een merrie willen natuurlijk want das waarom ik met Flo niet ben gaan voeren ondanks dat ik zo een fles thuis heb staan en het sowieso af en toe gebruik.
Maar als je drie merries krijgt kun je ze niet alle drie houden of wel? Dan moet je kiezen..... maar een merrie van Chrome wilde je sowieso houden geloof ik he?