zou het in de titel zetten geen linkjes meer ! genoeg wakers
Bowen
Geplaatst: 20-03-16 16:26
Ah, kan de spanning niet meer aan, moet onder mijn meelees-steen vandaan kruipen. Ben zo benieuwd naar het ukkepukje wat hier uit gaat komen. Kleuren e.d. weet ik niet, maar het gaat een merrie worden, is nu al "wispelturig" namelijk
Geniet echt heel erg van deze inmiddels serie aan topics, jullie schrijven zo leuk over jullie paarden, de liefde spat er vanaf. Dit veulen had zich geen betere plaats kunnen voorstellen om geboren te worden. Ik kan nu al echt genieten van het vooruitzicht dat jullie ons op de hoogte houden van het wel en wee van dit veulen en de rest van jullie heerlijke paarden!
Spannend! Wel dus veel tekenen al. Je zou toch denken dat het veulen één dezer dagen wel komt, lastig met een maiden merrie dat je niks te vergelijken hebt
Ik hoop dat [naam] wel ver van de boom en veilig in de stal geboren wordt.
Pff, van mij mag het ook wel komen nu hoor. Zou graag weer eens een volle nacht willen slapen. Al denk ik dat ik de eerste nachten dat [naam] geboren is ook amper kan slapen en denk;"Wat zou hij nou aan het doen zijn, gaat alles wel goed?"
Veulen kijken lijkt me juist nog leuker dan merrie kijken
Tinkertje89
Geplaatst: 20-03-16 17:02
hopen dat beertje snel komt, zit vooral de laatste dagen hierdoor veel te veel op m'n mobiel op bokt om te checken of "het" er nog ik zit of er al naast staat
Ik kom ook maar heel even onder mn meeleessteen vandaan Het begint nu wel echt spannend te worden! Te laat voor een gokje denk ik, maar ik denk dat het een bruin hengstje gaat worden, op 25 maart Jammer dat je niet kunt zien hoeveel mensen een stipje geplaatst hebben, ik ben wel heel benieuwd hoeveel het er zijn...
Joyce, denk dat je daar weleens gelijk in zou kunnen hebben.
Ik zal de gokjes proberen te verwerken straks in het lijstje!
Ja, merrie of hengst; het blijft [naam](tje).
Ik heb eventjes geslapen terwijl [naam] de camera's in de gaten hield. Kan er weer even tegenaan. Zo even stalletje opstrooien (doen we s'avonds, zodat de plasjes mooi opdrogen), temperatuur meten en een uierfoto maken en dan kan rond 7 uur de stream weer aan.