Die staart die steeds zo langzaam de andere kant op gaat hangen Was dat net trouwens een muis of een gigantische kakkerlak of zo? Ik zag geen staart namelijk
gerpiegorp schreef:Die staart die steeds zo langzaam de andere kant op gaat hangen Was dat net trouwens een muis of een gigantische kakkerlak of zo?Muisje
AH joh die denkt....waar kijken we nou helemaal naar .....Ik zit echt gefocust op die staart en kling alsof er zo ieets uitfloept
princie1999 schreef:Maar wat is dat dan voor chat waar jullie t over hebben? Bij YouTube zelf zit een live chat Oei ze vind t niet fijn dat er aan haar achterste gezeten word!
MerleSimone schreef:Die Jacob keek vorig jaar ook blijkbaar Hij weet van de tweede cam Dat verbaasde ik me ook al van
alleen maar fijn als hij het leuk vindt om naar paarden te kijken dat is toch wel weer veel beter dan schietspellen spelen
Jeika schreef:alleen maar fijn als hij het leuk vindt om naar paarden te kijken dat is toch wel weer veel beter dan schietspellen spelen Eens! Goed voor de ontwikkeling!
nu vind ik het niet zo schattig meer... nu wordt hij écht irritant edit: hij denkt dat hij de hele dag "waker" blijft, dus dat wordt nog wat