Wat is het leven toch zo verschrikkelijk oneerlijk.. Een prachtig meisje met een prachtige naam.. Al afscheid moeten nemen, voordat jullie elkaar konden ontmoeten.. Ik huil ook met jullie mee.. Heel veel sterkte voor iedereen
Ach wat een mooie naam voor zo'n mooi meisje, en zo jammer dat het zo niet had mogen zijn
lovis
Geplaatst: 23-02-16 23:33
Mooie naam voor een prachtig meisje. Arme blonde, fijn dat je haar de tijd geeft om afscheid te nemen. Sterkte met het verwerken van dit verlies
Jasia mooi geschreven.
Odette_
Geplaatst: 23-02-16 23:37
Wat een verdriet, zo verschrikkelijk oneerlijk... Hele dikke knuf voor jullie allemaal San. En dat hartje op d'r kontje.. Eerste wat mij opviel, wat was ze mooi..
lavendel64
Geplaatst: 23-02-16 23:39
Tissues hier , zo zonde mooi meisje en dat gedicht.... nog maals sterkte
Caballos
Geplaatst: 23-02-16 23:41
Jasia, prachtig geschreven....
Hier weer een traan over mijn wang en woorden te kort.... Yamka is prachtig.....
Ymor
Geplaatst: 23-02-16 23:42
Waarom blijft dit toch gebeuren? Het hoort zo mooi en zorgeloos te zijn. Wat kan het leven je toch af en toe een harde klap in je gezicht geven. Ik leef heel erg met jullie mee. Ik kan me niet indenken hoe verdrietig jullie zijn.
cam
Geplaatst: 23-02-16 23:42
Mooi gedicht Jasia.
Wat een plaatje en dat met twee hartjes in haar vacht, duidelijk te mooi om hier te blijven. En een mooie naam die bij haar past Maar wat een verdriet voor jullie allemaal.
Wat vreselijk, deze mooie bloem, veel te snel geplukt. En trotse mama Blonde, wat een nachtmerrie voor haar en jullie. Heel veel sterkte met het verlies van dit wonderschone meisje.
ElineThera
Geplaatst: 24-02-16 10:32
Jeetje, Sandra.. Bij het zien van de foto's krijg ik de tranen in mijn ogen. Inderdaad wat een prachtig mooi meisje is het geworden en wat een verdriet dat je al zo snel weer afscheid moet nemen ze heeft ook echt een prachtige naam gekregen en die hartjes. Ik heb helemaal kippenvel en tranen alweer.. Sterkte voor jullie en Blonde. Fijn dat ze ook de tijd krijgt om goed afscheid te nemen..
Vind het erg voor jullie en voor Blonde, dikke knuffel.
pretty
Geplaatst: 24-02-16 11:45
Wat een prachtig meisje,frappant die twee hartjes op haar,alsof ze achtergelaten zijn voor jullie. Wat spijtig dat ze het leven niet heeft mogen kennen.
Mocht je er klaar voor zijn zou ik ook graag het bevallingsverhaal horen en wat er misgelopen is,dan kunnen we er misschien nog iets uit leren.
Ik zag dit topic voorbij komen San en ook hier wens ik jou en de rest van de familie heel veel sterkte met dit harde, oneerlijke verlies van zo'n mooi veulen. Wat is dit hard en wat zullen jullie je hopeloos voelen. Veel sterkte en een knuffel voor arme Blonde, hoe ze erbij ligt, arm ding