We verwachten 4 mini veulentjes in 2016!

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Kimley

Re: We verwachten 4 mini veulentjes in 2016!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-16 20:02

Het doet me hier aan denken :')

Afbeelding

Mag ik een keer veulentjes komen knuffelen? <3
Mijn God wat zijn ze leuk!!

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-16 20:07

Ben het met je eens, vind Mirre erg aansprekend!! En dat blesje... Precies zo in het midden <3

Wings_love

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-16 20:29

Ze zijn stuk voor stuk heel goed gelukt! Wat een knappe kindjes zeg. Strikje erom hoeft niet hoor, ik kom ze zo wel ophalen ;) <3

Pandakaas

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-16 18:12

Bedankt voor jullie leuke reacties en het volgen al die tijd!
Vond het leuk mijn verhaal/ervaring te kunnen delen :j En natuurlijk zal ik nog wat foto's blijven plaatsen van hoe de kleine ukkies zich ontwikkelen.

Er waren een aantal mensen die een pb gestuurd hadden die graag voor hun portfolio langs wilden komen als alle veulens er zou zijn, maar ik ben het lijstje kwijt :+ Staat ergens op een andere laptop. Mochten jullie nog interesse hebben is het het makkelijkste om nog even een pbtje te sturen :)

Kimley, volgens mij hadden we al afgesproken dat je zou komen toch :D Tenminste kon me iets herinneren voor je portfolio?

mabelbohms

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-16 07:53

Pandakaas schreef:
Vond het leuk mijn verhaal/ervaring te kunnen delen :j En natuurlijk zal ik nog wat foto's blijven plaatsen van hoe de kleine ukkies zich ontwikkelen.

Er waren een aantal mensen die een pb gestuurd hadden die graag voor hun portfolio langs wilden komen als alle veulens er zou zijn, maar ik ben het lijstje kwijt :+ Staat ergens op een andere laptop. Mochten jullie nog interesse hebben is het het makkelijkste om nog even een pbtje te sturen :)

Kimley, volgens mij hadden we al afgesproken dat je zou komen toch :D Tenminste kon me iets herinneren voor je portfolio?

Waar woon je? Dat lijkt me ook wel erg leuk :D

Kimley

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-16 08:19

Pandakaas schreef:

Ja ja ik weet het weer!

Ik volg een aantal mini paardjes topics en moest even nadenken. Maar lijkt me zeker leuk! :)

Ik ben deze week vrij. Dus wie weet :)
Zou je mij pb kunnen doen?

xbelieveitx

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-16 21:14

beetje laat maar gefeliciteerd! wat een schatje <3 doet me erg denken aan het veulen van mijn vorige pony.

Pandakaas

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-16 12:32

Voor degene die benieuwd zijn, die lieve kleine schattige veulentjes zijn ondertussen stevige beertjes geworden :j En ik ben gek op ze <3

Mirre blijft wel de topper voor mij, ze is zo mooi! Ze kan zo fijn bewegen :j En opeens komt er een aalstreep tevoorschijn, dus ze zou zomaar nog eens dunalino kunnen zijn :D Mirre zal bij ons blijven wonen.
Vip is een heel stoer mannetje! Kan ook fijn bewegen, lekker brutaal zijn maar tegelijk wel lief. Hij zal zo ie zo verkocht worden aangezien ik geen hengstjes hou.
Lilly is een heel schattig dametje. Gaat rustig haar eigen gangetje en vind het allemaal wel prima. Voorlopig houden we Lilly tot ze een jaar oud is en kijken dan of ze blijft of naar een nieuw huisje mag.
Angel heeft zo'n geweldig karakter :) Ze is heel erg lief en je kan echt alles met haar doen. Angel zal bij ons blijven wonen.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-16 13:17

Prachtige foto's ook weer en inderdaad ik snap dat je wel meer dan gewoon gevallen bent voor Mirre <3

P_Tries

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-16 07:37

Ze zijn super leuk Pandakaas!! :D
En wat heerlijk dat je ze lekker kunt houden en zien wat er van wordt +:)+

Heb je er voor volgend jaar ook weer een paar drachtig? Ik wil weer zo'n topic!!
Je bent zo leuk met updates en veel foto's.

Pandakaas

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-16 12:09

Ik heb wel besloten dan 2 volwassen pony's te gaan verkopen hoor. Kan niet alles houden haha :+

Ja, we zijn nu de laatste aan het dekken en hebben er dan hopelijk 3 drachtig :j Natuurlijk het scannen nog afwachten enzovoorts. Er zal dan tegen die tijd vast wel wel weer een topic komen! Vond het erg leuk alles te kunnen delen namelijk :)

stal_HD

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-16 07:41

Leuke kinders heb je gekregen. Hopelijk volgend jaar weer zo'n mooi jaar.