Patience, als eerbetoon aan het geduld voor de moeder
Suelza
Geplaatst door de TopicStarter: 17-01-15 23:28
nina_HORSE schreef:
Patience, als eerbetoon aan het geduld voor de moeder
Die vind ik wel apart!
Ailill
Geplaatst: 17-01-15 23:31
Lef (Liberté, Égalité, Fraternité/Vrijheid, Gelijkheid, Broederschap) wanneer het een hengstje gaat worden, merrie kom ik later op terug. . . al lijkt me dat niet nodig want ook ik verwacht een hengstveulen (vos, met veeeeeel wit).
Anoniem
Geplaatst: 17-01-15 23:32
Pikachu XD , of gewoon Pumba . Hakuna matata
Mariett
Blogger
Geplaatst: 18-01-15 00:11
Ooh, als ik ooit een hengstveulen krijg noem ik hem sowieso "Lef". Wat een prachtige naam! Ik denk dat het veulen bruin gaat worden, een hengstje. Niet veel wit, misschien een kolletje.
Ik ben er heel benieuwd naar. Je hebt je verhaal heel mooi geschreven!
Misschien vinden de meeste het hier rare namen, en ze beginnen ook niet met een P, maar ik wil ze toch even kwijt Mijn 3 absolute mooiste paardennamen zijn: Verfomfaaid (Roepnaam: Fom(mie)) Fenomeen (Roepnaam: Fee) Bravoure
Ik weet niet precies waarom maar ik vind ze alledrie heel apart en echt wat hebben, en zou later zelf een paard ook zeker zo willen noemen.
Heb het vanmiddag gelezen (en was daardoor bijna te laat voor mijn rijles ) en jeetje, wat een geduld Ik zou allang huilend zijn weggelopen
Een semi-wild paard dat al 8 jaar mag doen en laten wat ze zelf wilt, daarna 3 jaar ergens staat waar ze er ook niks mee kunnen en jij doet het "even". Wat een engelengeduld moet jij hebben zeg Alle lof voor jou (niet naar almhof) en alle mensen om je heen die je helpen.
Ik gok op een bruin hengstje met linksachter een wit been en een bles Patience vind ik dan een hele mooie naam, als verwijzing naar jou geduld en Una's geduld.
AmyII
Geplaatst: 18-01-15 01:32
Joolien schreef:
Als t een valk wordt, Palomino noemen, kun je lachen
Heb je verhaal getemt voor "uitgelicht". Een hoop mensen kunnen iets van jouw ervaring en manier van werken leren, het is super geshreven en die foto van jullie in de wei...met dat oortje...is prachtig. Dat komt wel goed dus .
Zo jammer dat er nu geen verhalen meer komen zo als voorheen. Ik zou zeggen, verzin er wat hij
spatter
Geplaatst: 18-01-15 13:11
Ik gok op een koffie vos hengstje
Ik riep ook dat ik geen vos meer wilde na, vos kleurig paard/pony, hond en kippen maar kwam thuis met een vieze leverkleurige pony die gelukkig uitgroeide tot een schitterende koffievos