Danku allemaal, ja ze heeft echt uitstraling he. Bolleke nog niks voor deze week denk ik. Ze heeft wel al heel slappe banden, maar uier doet maar heel traag verder.
Arany is net nog eens gaan springen voor Cheyenne en Croompje. Cheyenne had een heel mooi eitje van 4,5. Baarmoeder zag er ook heel goed uit, vorige scan was wat vocht te zien, dat was nu allemaal weggetrokken.
Croompje had een eitje van 3,9 zij zal waarschijnlijk vrijdag nog eens geïnsemineerd moeten worden.
En Jade was dan gisteren geovuleerd, maar ik had er nog niks van gehoord want hij was er niet toen we haar gisteren gingen halen. Maar dat zag er dus echt super uit, ze had een ei van 4,9 wat dus echt wel heel groot is. Ze was voormiddags geïnsemineerd, smiddags nog eens gescand en toen was het ei weg, ideaal dus.
Hij dief dus ook bijna met zekerheid zeggen dat het wel gelukt moest zijn. Alle het kan altijd mis zijn maar daar zou hij echt van schrikken. Dus voorzichtige positieve hoop hier ze leek ook een beetje anders van gedrag vandaag, hoewel dat wat vroeg zou zijn
Bolleke begint ieeeetsje meer uier te krijgen, test was vandaag 7 ipv 7,5 altijd voordien. Het mag ook wel eens gaan komen.
Data dat ze bij Marcel gestaan heeft en ik dekkingen opgeschreven heb: 25/3 10/4 1/5 Sindsdien heeft ze tot oktober bij hem gestaan. Nog een hengstigheid erbij zitten we op 22/5 en dan zou ze vandaag 331 dagen moeten zijn. En anders tellen we er nog maar een s 20 bij he
Fotsy
Geplaatst: 18-04-15 13:37
ben zo benieuwd naar wat ze er samen van gemaakt hebben, wordt vast en zeker iets moois en leuk kleurtje
Tinniie
Geplaatst door de TopicStarter: 21-04-15 21:12
Test vandaag ietsje onder 7, we zijn dus wel degelijk aan het zakken
Gisteren was het de laatste wedstrijd van de FSR cup. Ikzelf heb niet meegedaan, Jef met Arany wel. Hij is met één van zijn teams 2e geeindigd in het klassement van de 6 wedstrijden samen. Super dus he
Hij heeft zich ook voorbeeldig gedragen, hij heeft deze week 3 keer moeten gaan dekken, maar dat was helemaal niet aan hem te zien. Met ons 2.5 jarig dochtertje:
Cintaria: Jullie ook proficiat he, met jullie fotoshoot
leuke foto's! Is dat op de flaming star ranch? daar heb ik een tijdje geleden ook een paar keer gereden
Cintaria
Geplaatst: 22-04-15 07:49
Baybee is echt prachtig! Zo jong en al zo'n geweldige uitstraling
Die foto met jullie dochtertje is trouwens echt zo leuk! Ik ben toch altijd zo onder de indruk van Arany en hoe rustig hij is. Afgelopen zondag stond die gewoon in de open box langs mijn merrie en hij gaf geen kick. Mijn zusje wou zelfs niet geloven dat het een hengst is
Met de fotoshoot ben ik ook echt blij! Op de laatste BTPA training ging het met dit team niet zo goed en deze goede (en vrij snelle) run heeft ons weer wat vertrouwen gegeven. De fotoshoot als prijs is natuurlijk mooi meegenomen
wat heb jij een gaaf veulen zeg! daar mag je zeker trots op zijn
Tinniie
Geplaatst door de TopicStarter: 22-04-15 20:55
Zoe_97 schreef:
leuke foto's! Is dat op de flaming star ranch? daar heb ik een tijdje geleden ook een paar keer gereden
Da's inderdaad op de Flaming Star Ranch in Hamont Achel Deze zaterdag is het wedstrijd op de Bere ranch in Meise, dus supporters op post!
Ja Mona is ook helemaal wild van Arany Van alle paardjes wel eigenlijk, kan ook moeilijk anders he
Arany is echt een brave loebas, hij durft wel eens roepen maar dat is het dan ook. Er zijn veel hengsten die het dekken niet met iets anders kunnen combineren, dus we zijn heel blij dat het bij Arany allemaal zo goed gaat he Hij was ook enorm in trek vorig weekend, 4 mensen zijn informatie over een dekking komen vragen
Kimmsel
Geplaatst: 23-04-15 22:45
Zo, net het héle topic doorgelezen over Baybee en dekkingen en Cheyenne en wil nu toch stiekem wel weten hoe het afloopt - ik volg!
Hoe dan ook; wat is Baybee ontzettend mooi zeg! Ik ben nooit zo van het bruin/bay, maar ze heeft zo'n speciale gloed erover... Ben benieuwd hoe ze er uit ziet als ze straks uit haar veulenvacht gaat!!
Ja ik ben ook zo benieuwd wat het gaat geven met de dekkingen... Nog 4 dagen en dan kunnen we Jade al gaan laten scannen, duimen allemaal!
Bolleke zit nog steeds net onder 7 met melktest, uiertje groeit wel elke dag.
En morgen heeft Arany nog eens een fotoshoot op de planning staan. In het Hallerbos in Brussel. Ik ben heel benieuwd wat het gaat geven tussen de paarse bloemetjes
Hehe, mss kom ik je wel tegen!! Ik heb daar morgen ook een fotoshoot!
Ik zal duimen!
Kei leuk Om welk uur moeten jullie? Wij 12u.
Ik ben ook echt benieuwd
Tinniie
Geplaatst door de TopicStarter: 29-04-15 11:06
Jade is drachtig! Baby verwacht op 19 maart 2016
Volgende week woensdag zijn Cheyenne en Croompje aan de beurt om te scannen en Arany's eerste merrie is gisteren ook drachtig gescand, we zijn het jaar goed begonnen!
Fotsy
Geplaatst: 29-04-15 11:11
zo leuk zeg, amai van de eerste keer prijs, wat een schat en spannend volgende week.
Djoopie
Geplaatst: 29-04-15 12:53
Gefeliciteerd! Het lange wachten kan weer beginnen!
Ik heb vandaag ook Baybee's kleurtest teruggekregen:
EE Aa crcr olws n/n Dus geen crème, geen overo, wel homozygoot voor zwart
Fotsy
Geplaatst: 30-04-15 13:12
Jammer maar was eerder ook mijn gedacht en zeker EE omdat ze zo heel donker is, maakt ze niet minder mooi natuurlijk en volgend jaar mooi kleur te verwachten.
Hoe is met bolleke? Had graag voor eind mei eens langsgeweest om ook papierenwinkel voor flo terug inorde te maken dus kaasje kom eruit misschien me eens pben wat ik moet doen? Ga 13 mei haar eens laten scannen als het lukt met vervoer.