Marije.....Potver echt????Tibbs die mooie zwarte......voor de duidelijkheid? die ooit date voor Blonde of Keet???\ schrap hem van mijn lijstje.......??????
Ja die Tibbs. Hij had hier niets meer te dekken en omdat ik hem niet wil verkopen en hij hier thuis met meerdere dekkende hengsten zichzelf in de weg zat met zijn hormonen, was de keuze simpel. Hij loopt nu heerlijk in de kudde met jonge/lege merries. En straks met de jonge hengstjes. Voordeel van een oudere ruin, hij kan overal bij en brengt ook veel rust in een kudde.
Blonde is welkom hoor, als ze waterdicht is Hier lopen ze het hele jaar 24/7 buiten (met schuilstal uiteraard).
sandra3235
Geplaatst door de TopicStarter: 11-01-15 00:53
Marije respect!!!! maar had iets gemist,ik vind hem zo wow....en nog maar niet als toekomstige papa.. Voor Blonde zou dat ideaal zijn.....denk ik....waterdicht en anders krijgt ze regenpakkie mee dus als ik ineens t loodje leg.... Ik ga je deze week echt even bellen voordat er 1 bevalt......
Hier helaas geen beeld. link toegevoegd bij java. is in plaats van slotje nu wit beeld.
testebeest
Geplaatst: 11-01-15 21:58
onpaard beterschap
Ik blijf bij 13 feb En een meisje IK zeg Caithlynn's verjaardag cadeau En nog een hengstje Wanneer moet ik nog over nadenken haha (over nagedacht 20 feb of anders 9 maart word er een bleekscheet prins geboren)
Druk geweest met mil die weer zieug is met zijn been weer ander beslag hopen dat dit werkt voor hem Anders ben ik bang dat het penibel gaat worden voor mijn maatje
Oei dus Blonde houd de boel ene beetje voor de gek daar?
onpaard
Geplaatst: 14-01-15 22:24
Jaaa, ik ben weer onder de levende
Lief dat Cam je komt helpen. Ik denk dat Nikan favoriet is.
San, heb je tietenfoto's van Blonde? Ik ben wel benieuwd. Die buik gaat alle kanten op, misschien toch een wilde hengst.
MarijeR
Geplaatst: 14-01-15 22:27
Hier doet de cam het helaas ook niet. Nu ben ik voor mijn eigen merries nog niet aan het waken maar tegen het weekend zal het alarm misschien wel om gaan en dan zou ik bij vals alarm ook even op de cam van Blonde kunnen spieken...