Ze is al wel wat ouder maar dat kun je ook wel zien aan de foto haha. Maar oh oh oh wat een mooie 'gras' buik!
Ze zal vanaf morgen ook merrie brok krijgen!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_Nynke schreef:Oh wat grappig maysancho, haha gefeliciteerd![]()
Hoe is het vandaag met Elina?
_Michelleee schreef:_Nynke schreef:Oh wat grappig maysancho, haha gefeliciteerd![]()
Hoe is het vandaag met Elina?
Oh goedze is zo relax!
Heb geen foto's gemaakt omdat ik denk dat ik wat te veel poster reageert bijna niemand op, dus ga nu 1 keer per week doen
was wat te veel van het goeie, hihi!
Voor de kenners hier, ik ben me al heel de dag aan het verdiepen in camera's. Kom ik op stal aan en merk ik dat de WiFi van de staleigenaar niet tot in de stal reikt. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Zou eventueel een router de oplossing kunnen bieden?
AnnetB schreef:Hier de merrie ook op camera. Ik heb een netwerkkabel van 30 meter lang. Span ik van de schuur naar het huis van mijn vader en via internet kan ik in mijn eigen huis en overal op m'n telefoon kijken. Mijn PAARSE netwerkkabel koste geloof ik maar iets van 10 of 15 euro. Ideaal en in alle kleuren verkrijgbaar
LauraM schreef:Ik volg trouw, en ik vind de foto's erg leuk!
Ik heb er alleen niet zoveel verstand van, dus ik denk niet dat je veel aan mijn reactie zult hebben
Van wifi heb ik dan wel weer een beetje verstand
Een router is inderdaad voor jou de oplossing
Tigress schreef:heeft de eigenaar geen internet dan?internet komt meestal uit de router tegenwoordig. denk dat je een wifi versterker moet hebbben als je verder bereik wilt hebben