Jaaaa, ze staat op stal. Gisteren was de stal leeg echt een deceptie
sandra3235
Geplaatst door de TopicStarter: 01-05-14 21:31
onpaard,ze staat echt ieder avond op stal hoor
Maar Keetje doet het goed,uier vult langzaam,nog niet pannend,maar buik verandert en punt kont,veulen is wat minder actief,dus binnenkort alarm en daar slapen,nu nog thuis waken...
en.....ze is ineens lief naar alle paarden en wilt kroelen,raar he dat niemand het vertrouwt Ze is zo mooi,onze black beauty,glimt als een spiegel en ik ben nog steeds zo blij dat we haar nooit hebben verkocht....
Kanika lijkt op mams.. kopietje denk ik Gedrag in ieder geval
sandra3235
Geplaatst door de TopicStarter: 01-05-14 21:47
Ja buik verandert idd.... en kan hoor Rene was nog buiten bezig gister daar...en ik zal cam schoonmaken,heb zelf een heldere en die nog niet aanstaan....
Ik zeg meisje..... Alle Keet kids hebben meer van mams dan paps....Niabi is apart geval.... zo was Niabi het eerste veulen dat bang van me was,ja echt
Niabi bang?? Ze nu nogal opdringerig Gooit zo die lange stelten bij je op schoot
sandra3235
Geplaatst door de TopicStarter: 01-05-14 22:24
ja nu...en later,maar die eerste dagen vond ze iedereen eng,jaaaa echt waar ze bestaan nog bange veulens bij stal keessage.....maar ja krijgen ze de kans niet voor met zo'n vrouwtje Mijn jongste telg ook niet,die was vroeger als baby al zo afstandelijk,had die ergens anders geboren moeten worden..krijgen ze geen kans voor...en nu een lief,aanhankelijk,sociaal kind
Met de meeting zat niabi ook zo bij me op schoot. Ze krijgen bij jou geen kans om lang bang te zijn. Hier staat keet-tv ook weer aan op mn telefoon. Straks weer over op de ipad.
Wauw wat een schoon beeld, aan het poetsen geweest? Jullie stal ziet er ook altijd schoon en fris uit
sandra3235
Geplaatst door de TopicStarter: 02-05-14 22:19
Haha ja ik heb de spinnewebben weggehaald..... Dank je voor t compliment,ja iedere dag doen we de stallen mesten en paddocks mestvrij maken,moet eerlijk bekennen dat ik daar meer plezier en voldoening aan heb dan het huishouden......
uier begint zich langzaam te vullen,binnenkort maar slapen daar en onder t alarm als ze zo doorgaat....
sandra3235
Geplaatst door de TopicStarter: 03-05-14 23:39
Hallo zijn er nog meewakers???? Niemand die het er over heeft hoe knap Keet allemaal dansjes uitvoert
Ik ga pas waken als het spannend wordt. Geef je een seintje
sandra3235
Geplaatst door de TopicStarter: 04-05-14 00:06
Ja seintje ....kan ik doorslapen Maar uier vind ik voor haar nog niet echt spannend genoeg,maar gedrag,buik,houding wordt het wel.... En ik wil er niet vanuit gaan dat ik de wijsheid in pacht heb,dus ik waak al en ga morgen vast mijn bedje klaar maken en 1 deze dagen haar weer in alienoutfit hijsen en daar slapen.... Want stel je voor dat ze het net anders doet omdat er een slurfje aan hangt.......
Die van mij hapert ook een beetje. Maar ik heb in ieder geval beeld. Dat is al meer dan vorig jaar haha
Frieskee
Geplaatst: 04-05-14 10:15
aawwh wat een schattig beestjee
sandra3235
Geplaatst door de TopicStarter: 04-05-14 21:58
zillionke dank je
Zo alarm is gecheckt en werkt,bedje klaar,schoon en opgemaakt,ik ben er klaar voor nu Keet nog... uier vult langzaam,gedrag is naar andere om te schieten,zo intens kroelerig en zo vliegt iedereen laag voerbak heeft net ook alle hoeken van de stal gezien... Komt goed
Ik heb het topic van vorig jaar gister doorgeworsteld,hilarisch.....
Vorig jaar was Keet het veulen aan het terug duwen En ook aan het dansen
onpaard
Geplaatst: 04-05-14 22:16
sandra3235 schreef:
Hai Lhinn.... ja nog steeds volgens boekje,maar alles volgens mij net iets eerder,ik ga morgen tietenfoto's maken .... en topic vorig jaar doorworstelen......
Vorig jaar was Keet het veulen aan het terug duwen En ook aan het dansen
ja herkenbaar he,dus merrie oh ja die tietenfoto's....niet spannend,(die van mij ook niet )muts wel,maar die zet ik niet neer...... Ik zal even laden.....
Twinkle,spannend .....vorig jaar Mees kwam ook nog voorbij in dat topic
Loes nog niet spannend gnoeg hier hoor,...dus je hebt nog kans om hem aan praat te krijgen... haha vorig jaar hadje dit ook en nog meer mensen,uiteindelijk kregen jullie hem aan de praat geloof ik.....