Ik dacht.....kijk nog even of er nieuws is over Flora voor ik ga slapen maar alles zal nog rustig zijn, geen updates dus
Welterusten.
Maydine
Geplaatst door de TopicStarter: 30-04-14 10:18
Nee geen nieuw nieuws haha.. Uier is bomvol, zo vol is hij bij voorgaande drachten nog niet geweest.. Ja, na de bevalling wel natuurlijk.. Melktest nog steeds 6.8 dus we wachten rustig af.. Moet wel zeggen dat ik wel heeeeeel nieuwsgierig ben inmiddels!
Vast een eigenwijze meid Ik hoop het zo voor jullie!!!
Maydine
Geplaatst door de TopicStarter: 30-04-14 14:15
_Angelique schreef:
Vast een eigenwijze meid Ik hoop het zo voor jullie!!!
Ja echt! Natuurlijk is alles welkom, het belangrijkste is dat het gezond en wel ter wereld komt. Heel cliche misschien maar zo is het wel. Maar als ik dan van 1 van alle combinaties die we dit jaar verwachten een voorkeur mag hebben dan is het toch wel van Flora en Sueno. Mijn beide lievelingen, mijn oogappeltjes.. onze eerste mini merrie en hengst waar het mee begon hihi. *zwijmel*zwijmel* Haha we wachten rustig aan en blijven duimen! Kan niet wachten!
Maydine
Geplaatst door de TopicStarter: 30-04-14 23:35
Flora haar uier is mega vol en ze test 6.4! Vorig jaar heeft ze daar net geen dag mee gelopen en een paar uur later was Freckles daar. Dus ze maakt het spannend. Ze js aardig rustig nog maar heeft wel het birthalarm om en hou haar strak in de gaten. Ben benieuwd maar met flora weet je het nooit hihi!