Hey TS, ik ga slapen. Morgen kijk ik meteen weer en wil ik dat Waika een baby naast dr heeft staan. Knoop het maar goed in haar oren!Weltrusten!Hey sterkte ermee vannacht,, succes!
waika vond het nog niet nodig.... ze gaat haar record van over dragen halen! 7 dagen overtijd was langste dat is vandaag
Ik denk nog steeds een vos hengst met 4 witte voeten en een smalle bles. De datum had ik fout maar zou het niet weten welke datum het nu komt.
pfff. 4 paginas niet gelezen, ik denk: oeh dan issie er vast. niet dus. maar wel bijna zo te merken. Is ze nog steeds zo bozig? Succes alvast hoor!
vandaag een nieuwe merrie gehaald! helemaal blij mee waika was al boos maar nu oef....stalluikje dicht gedaan... nu meende ik net een druppel te zien aan uier kijk straks nog eens of het echt zo is
tanjaatjuhh schreef:Wat voor merrie heb je er bij dan? Soie d`alice keur v.Metall x keur pref dubbel pres v.Superieur x keur pref v.Uppercut xx
Ah wat een mooie nieuwe aanwinst.Toch spreekt waika me wat meer aan hoor Wiehoe zal het dan toch heeeuwl snel komen:D