is wel beetje erg ja, elke keer als je weg moet of op bed ligt ofzo denk je van ik ga het missen... ( je wilt het niet missen )omdat de melk wel goed denk je steeds het gebeurt nu nee nu of nu hihi
Ohmygosh hoelang laat ze ons nog wachten? Cooookie, je hebt half bokt op z'n kop gezet, kom nu maar op met dat kruimeltje
Cayenne schreef:Cookie wacht tot het weer gaat vriezen Volgende week blijkt het weer te gaan vriezen toch dus dan moeten we nog even geduld hebben grrrrr
Bingelding schreef:Cayenne schreef:Cookie wacht tot het weer gaat vriezen Volgende week blijkt het weer te gaan vriezen toch dus dan moeten we nog even geduld hebben grrrrrVriezen? Ik weet van niks?
Volgens mijn buienrader is t tot en met 22 maart wat ik kan zien mooi weer gewoon 12 tot 15 graden en nachts 2 tot 5 graden dus nog geen vriezen iig haha.kom op cookie we wachten al zoolang poep dat veulen er uit je kan het!!
Ik ken mensen die vannochtend de auto moesten krabben hoor Kom op Cookie! Heel bokt kijkt uit naar je baby!
xSannee schreef:Ik ken mensen die vannochtend de auto moesten krabben hoor Kom op Cookie! Heel bokt kijkt uit naar je baby!Waar dan in godsnaam??
Betuwe haha... Maar het is 's ochtends vroeg ook echt koud hoor! Ik moet om 7 uur weg en dan is het echt nog laaaang niet aangenaam xD
Jippie! Staat ze weer te slapen, komop zeg wakker worden en ploef veulen eruit.Zo verslavend deze topic.