Ik was vanochtend nog wat ongerust, wnt zag ze zoveel liggen op de camera. Mar natuurlijk moet ze ook nu aansterken. Toen ik ze buiten liet begon ze echter goed rond te crossen Dat deed ze gisteren niet. Ze werd op het laatst echt slapper en slapper.
Spannend als een veulen de start niet helemaal goed oppakt. Het rennen door de wei is een goed teken! Ik wens je alle geluk en gezondheid met het veulentje!
Kijk hoe lief Quinn waakt over haar baby Ze is er zo gek mee. Het is echt een geweldig karakter dat kereltje. Een echte speelvogel. De naaminspiratie begint meer en meer te komen met hem te leren kennen.
Filmpje van voorlopig naamloosje. Had mezelf gedwongen eerst een naam voor die van Quinn te vinden Heb er maar een compilatie van gemaakt, want ik kon niet kiezen
Wat een heerlijke durfal, dat knappe gevlekte meisje! Hot ‘n Spicy past haar wel
Knolselder
Geplaatst door de TopicStarter: 06-04-22 08:44
Het is Hier stilletjes nu. Genieten van de veulentjes. BunnyBum zal bijna gaan verhuizen, dat is wel gek. Verder wachten op Winnie en daarna Suus. Maar die hebben nog geen haast en dat mogen ze ook niet ze staan al wel aan huis om te wennen.
Wel gefrustreerd omdat ik de dames maar niet hengstig zie worden
Beetje veulentjesspam Ik denk dat het dametje eerder smokey grullo is ipv bay dun. Moet nog een naam verzinnen, was zo druk met de keuring…