Inmiddels is ze 102 en blijft het bij rek en strek oefeningen en een dagelijkse wandeling. Over fit gesproken.

Kijk, dit kan ik knippen en plakken:

In eerste instantie denk ik Limburg, niet verder noordelijk dan lijn Maaseik en niet verder westelijk dan Sint Truiden, behalve voor echt een hele fijne locatie. Liever (ik spreek wel Frans maar wederhelft niet dus mag wel) binnen Vlaanderen, al vind ik in de Voerstreek ook mooi - maar dat vinden wel meer mensen. Ver daarbuiten zou echt aan de locatie liggen.
Ik heb als enige vaste eisen vlakbij wandelgebied (mogen veldwegen zijn, liefst binnen 5 minuten wandelafstand) en niet ingesloten door meerdere snelwegen of onder een hoogspanningsmast. Hoeft voor mij dus niet eens een geheel open bebouwing of vrijstaand te zijn. Als ik maar een (kleine) weide erbij heb voor de paarden. Een grotere kan ik later bijkopen.
Verschilt inderdaad erg qua prijzen, maar algemeen is NL duurder. Of je moet bijvoorbeeld in de kop van Groningen willen wonen.

Maar ik pin me op dit moment nog nergens op vast. Ik kijk af en toe op zimmo. Om een idee te krijgen van de prijzen.

Geen idee of we dit jaar of volgend jaar nog kunnen verhuizen. De wens is er, maar mijn revalidatie werkt nog niet zo mee en dan kun je ineens heel weinig huis kopen.