Camera mee kijken is nu nog leuker! Ze ligt nu heeeerlijk languit te slapen. Het is elke een waanzinnig knap ding.
Icecrystal
Geplaatst door de TopicStarter: 26-03-21 09:05
Ja echt de jackpot hoor. Ik zit nog steeds op mijn roze wolk haha. Ze is zo lief ook en totaal niet bang. Als ik aankom, komt ze hinnekent naar me toe gerend .
Hier mocht ze voor het eerst buiten in de afgeschermde paddock
Ik ben zo blij met haar! Ze is echt nergens bang voor en zo knuffelig . Daarnaast ook wel een heel bijdehand aapje die je soms even op haar plek moet zetten .
Ze kan echt gigantisch bewegen . Ik zal van de week even proberen om een filmpje daarvan te maken!
Wow!!! Ik zie al aardig wat beweging op de foto's Wat een knapperd zeg!! Kan bijna niet anders met zo'n knappe merrie! Echt een mooie headshot die ena laatste foto
nee niet nog maar 1 baby foto gewoon heel veel baby foto's
Icecrystal
Geplaatst door de TopicStarter: 29-03-21 21:03
Oké je hebt gelijk!
Ik zal even vol baby spammen voor jullie
En knappe mams!
AppleSter
Geplaatst: 29-03-21 21:18
En toen was er vanmiddag ineens een koerier met een taart met een prachtig veulenhoofdje erop! We hebben er heerlijk met z’n allen van genoten. Dank je wel!
Wat een mooie foto’s weer van een prachtbaby en -mama!
Gut wat is ze toch knap!! Maar mama ook Fijn dat Ynthe ook goed gaat!
Icecrystal
Geplaatst door de TopicStarter: 31-03-21 22:16
Ho er was iets fout gegaan met mijn berichtje hierboven zie ik .
Yinthe groeit rustig verder en zit vandaag alweer op 252 dagen
Ik probeer elke keer een draf filmpje van Romee te maken maar dat blijkt nog niet zo makkelijk te zijn, haha. Ze gaat echt constant in volle galop achter mama aan. Toch een mini stukje gelukt vandaag .