Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Fijn dat ze lekker in haar vel zit. Ondanks dat het 'ongunstige' foto's zijn, zoals je zegt, vind ik haar er echt super uit zien.
) en laat mijn vader nu niet zo'n paardenfan zijn zoals zijn vrouw en dochter.
). Ik studeer nog en heb op wat onregelmatig weekendwerk na, geen inkomen. Het weekendwerk valt helaas ook niet te combineren met stageperiodes, waardoor ik een onregelmatig inkomen heb. Ik studeer verpleegkunde en heb dus meer en meer stage. Mijn vader heeft ook duidelijk aangegeven dat hij helemaal niets met een eventueel paard te maken wil hebben, geen kosten, geen zorgen en ook geen werk. En ik wil ook niet teveel aan mijn spaarcentjes zitten natuurlijk... Maar ik mis het bezig zijn met de paarden zo enorm, dat ik een aankoop zeker overweeg, ook al is het misschien niet zo verstandig.
Maar dat zien we wel als het zover is, eerst al eens in levende lijve kennis maken met beide rassen.

De spaarpot is er gelukkig wel, maar in hoeverre wil ik die plunderen...
Die jongen had dat dus ook ondervonden en was daar nogal van onder de indruk. Hij zei dat ie geen kans had, omdat die halfbloed een veel beter, gewiekster en sneller paard was dan zijn leenpaard.
doe ik.

Dus na wat laatste oefeningen goed afronden maar uitstappen en klaar.
Het komt nu echt steeds dichterbij.

echt. 

Zou bijna een weiland zonder afrastering kunnen hebben.