Ik heb geen idee wat ze gaat doen haha.Heb haar maar in de wei gezet ondanks het slechte weer. Ze heeft vanacht veel geplast zo te zien want haar stal is zeiknat. Zo maar weer ff mesten en opstrooien. Ze houd wel haar staart veel af.Uier nu
Een paar dagen niet op bokt en ik dacht met ong 6 pagina's "Neeeeeee, ik heb pepper gemist "Maar gelukkig niet
Hee Inowa, gelukkig heb je een eigen topic over Pepper. Ik mis je berichtjes op de dikke buiken...t wordt spannend lees ik.
Pepper verhaard zo hard! Poets haar 3x per dag inmiddels maar elke keer komt er gewoon weer een compleet nieuwe pony af.Dit is het uier nu,blijft een beetje hetzelfde dus.Een regenbui worden ze wel mooi schoon van hihi
ja ja je hebt ook vrouwen die make-up op doen voor tijdens de bevalling en Pepper neemt gewoon een white wash behandeling op natuurlijke basis
Ze is wel mooi wit inderdaad Haar koppie is zo lief Die haarballen van mij verharen ook als een gek hoor, alles zit onder na een bezoekje op stal
pepper wil een schutskleur zodat ze niet zo opvalt. Ze weet dat ze te veel in te gaten wordt gehouden.