XxFyrstaxX schreef:da_re schreef:Ik wacht dit topic stilletjes aan het volgen en toevallig heeft mijn merrietje gister avond ook een merrie veulen gekregen! Gefeliciteerd met de kleine!Jij ook gefeliciteerd Dank je!!
Jeeeeej eindelijk dan toch nog! ik begon ook al te twijfelen of ze niet een fopmerrie was heeft ze ons toch mooi in spanning gehouden!Gefeliciteerd met het kleine wondertje!
Wat een knapperd!(toch nog wel een heel klein beetje teleurgesteld dat het geen paarsbont muildiertje is)
Els1984 schreef:Wat een knapperd!(toch nog wel een heel klein beetje teleurgesteld dat het geen paarsbont muildiertje is)Ik stiekem ook wel
Jullie met je muildiertje Die van Britta staat hier al weken met een strik zijn oren, maar afhalen ho maar
Jahoor ze hoeft niet weg, we zien wel wat de toekomst brengt. Haar naam is Sanne, vernoemd naar mijn groom die me altijd op wedstrijden helpt.
*komt onder de meeleessteen vandaan*Met die naam moet ik toch wel even reageren.Van harte geveuliciteerd. Wat is ze al groot!
gefeliciteerdEn zwarte veulens worden zwart nat geboren, maar als ze opdrogen zijn ze nog wat grijzig, gitzwart worden ze pas later.
Onder de wittige haartjes is ze gewoon zwart, ik vind zwart prachtig. Ze is al lekker eigenwijs, heerlijk diertje.