Het doet mij al zo'n verdriet om te lezen, laat staan hoe jullie je moeten voelen.. De rest is even niet belangrijk, neem de tijd om afscheid te nemen van het kleine meisje
Nogmaals heel veel sterkte ook van mijn vriend. Neem inderdaad de tijd om het te verwerken ookvoor blonde hoop ik dat ze snel weer haar rust kan vinden
Heel veel sterkte wat verschikelijk hopelijk gaat het met de merrie allemaal goed.
Jasia
Geplaatst: 23-02-16 22:12
'Wat oneerlijk..!' denk ik al heel de dag.. Lieve Sandra, in gedachte ben ik bij jullie! Het is zo moeilijk te bevatten.. Voor ons als 'meelezers' al een klap, ik kan me nauwelijks voorstellen hoe jullie je moeten voelen!!
Een engeltje, zo lief en klein Mocht niet lang op deze wereld zijn In een warme stal werd je geboren Jouw gezin is je veel te snel verloren Iedereen weet het: de mooiste bloemen worden als eerste geplukt Lief, klein engeltje, jij hebt je hoefprint in onze harten gedrukt In onze ooghoeken blinkt een traan Jij bent naar je broer Starry gegaan Samen houden jullie daarboven de wacht Dat geeft ons voor nu een beetje kracht Er wordt hier veel van je gehouden, moet je weten Je bent bijzonder, niemand zal jou ooit vergeten!
heel veel sterkte sandra en iedereen daar en natuurlijk blondie... wat ontzettend jammer dat het niet zo heeft mogen zijn...een hele dikke knuffel voor jullie !
joey2010
Geplaatst: 23-02-16 22:20
Jasia wat heb je dat mooi geschreven. Tranen in mijn ogen.
Jasia wat mooi..... en ik ga naam die we hebben voor haar zo bekend maken en foto's die ik wil delen....maar we hadden haar naam, en dan je gedicht..... Pak allen je tissues maar....en voor wie het niet wilt zien...niet kijken naar foto's, maar she is worth it....
sandra3235
Geplaatst door de TopicStarter: 23-02-16 23:04
En ze is het waard....
Geboren 23 februari met 303 dagen dracht overleden voordat we kennis konden maken en haar naam:
(SKS Wynns Legacy) YAMKA......
betekent mooie bloem....
en zoals iedereen weet: de mooiste bloemen worden als eerste geplukt....
Zo trots op Blonde en dankbaar dat we haar nog hebben en zo trots op de vererving van Wynn.... maar zo in en in verdrietig en boos op de hele aardkloot... Maar ik zou ik niet zijn om toch weer verhaal te delen dat men kan leren.....dit meisje hadden we niet meer kunnen doen dan we nu gedaan hebben,maar kennis geeft macht,misschien een ander veulen in toekomst....