Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
2 knappe Arabische beebs erbij volgend jaar!
.
: [KS-ITP] Arabisch hengstveulentje, nu 2 maanden oud.

), beetje het nadeel van crème kleurtjes is de kleur na het scheren, dus zijn mooie witte schabrak en mooie palomino kleurtje beide foetsie en een bijna witte pony nu
. Gelukkig maar tijdelijk, volgend jaar zomer is hij vast weer helemaal mooi op kleur
, hij begint ook donkerder te worden trouwens, dat zie je al bij zijn benen, dus ben benieuwd of hij ook sooty is net als zijn volle zus Emma. 
(halfzus is trouwens een jaarling van Pjotr uit een volle shetlander merrie)

, veel tijd voor bokt heb ik niet en zo'n pagina is net wat makkelijker regelmatig bij te houden.
, ik hoop dat het lukt de kinderen erbij te laten zijn, dus met tekenen en lage melktesten mogen ze op de boerderij bij opa en oma slapen (daar staat Lola) en ik regel met school dat ze gauw mogen komen als het spannend wordt.
Springveer
blijft mijn favoriet die jaar
gefeliciteerd met 5 drachtige merries! Mogen we die hier volgend jaar weer volgen? Ga je sowieso volgen op fb
Nadim is mijn favoriet! F_inley schreef:Springveer
blijft mijn favoriet die jaar
gefeliciteerd met 5 drachtige merries! Mogen we die hier volgend jaar weer volgen? Ga je sowieso volgen op fb
, dit hadden we gelukkig vantevoren afgesproken want vijf keer waken en vijf merrie's met veulens dat ga ik echt niet in mijn eentje trekken
. Dit jaar en volgend jaar zijn ook de enige jaren dat er zoveel veulens van ons geboren zullen worden. Ik wil wel kleinschalig fokken eigenlijk dus komende jaren zullen er maar 1 of 2 gedekt worden of zelfs eens geen, gelukkig komen er ook altijd genoeg veulentjes van mijn hengsten bij anderen en dat is ook erg leuk
.
, van Nilou heb ik ook bijna geen foto's getoond en geen foto topics, arabieren merrieveulentje Naiya ook niet kwam ik achter, de hengsten showen gewoon altijd en trekken alle aandacht naar hun als ik met de camera ben hihi
, hij is nu bijna 6 maanden, heel wollig en slungelig maar ook echt enorm gegroeid en scheelt niet veel met zijn moeder die 1,18 is. Hij is ook nog niet afgespeend, moeders trekt dat prima met hem! Ik wilde eigenlijk wachten tot Nadim ook afgespeend kan, die is nu bijna 4 maanden en ik moet de moeder echt flink voeren maar ze red het nog aardig dus wil nog wachten daarmee als het even kan...