haha, ze was zo mooi aan het bokken en ze ging gewoon spelen met saphira, koppie schuin en dan weer rennen, geweldig om te zien, ik ben toch echt zó blij met deze merrie, echt zo'n lieverd
R.X.
Geplaatst: 22-03-16 16:09
Wat een guitig ding is het toch. Ben ook erg benieuwd hoe het met glowi zal vergaan en wat voor moois zij aan het maken is. Schiet al aardig op voor haar.
jolandje
Geplaatst door de TopicStarter: 22-03-16 17:55
ja ik ben ook heel benieuwd naar glowy's veulen, ze geeft eigenlijk altijd heel mooie luxe veulens, maar dit is de eerste keer dat er zo'n klein hengstje op geweest is, dus ook weer spannend
Ben echt verliefd op Saphira, haar naam past ook zeker bij haar! Schuilstalletje is ook echt leuk! Ik ben ook zo benieuwd naar Glowy's veulen! Hopelijk vliegt de tijd voorbij!
jolandje
Geplaatst door de TopicStarter: 23-03-16 20:39
de tijd zal wel weer snel gaan hoor, in het voorjaar is er zoveel te doen, het is al snel eind juni ik ben ook verliefd op saphira, het is zo'n ontzettend schattig klein ding schuilstalletje gaat 's nachts een hekje voor, open maar toch dicht, is wat warmer en dan kan het jasje uit 's nachts
Wat een schatje is Saphira toch! Bij Magnum heeft dat week op de voetjes staan ook heel lang geduurd, is nu staat hij er helemaal netjes op.
jolandje
Geplaatst door de TopicStarter: 26-03-16 00:24
das fijn om te lezen Charlotte , want de vele vragen over haar voetjes maken me soms wel aan het twijfelen, maar Saskia , mijn hoefsmid zei ook , het komt vanzelf helemaal goed
stal_HD
Geplaatst: 26-03-16 09:45
Ik heb het ook gehad hoor bij meerdere veulens zelfs. En het zijn goede bewegers geworden, dus komt wel goed. Enkel in de gaten houden dat ze niet te lang worden en een keer extra bij vijlen zodat ze niet op de ballen, maar meer op de tenen gaat/komt te staan.
Haha, YOU MADE MY DAY. 'K heb net heel slecht nieuws gehad dus ik was er aan toe! Ze is echt zo van: "Hè? Wat is dit? *snif* *snif* OH, NOPE,NOPE,NOPE,NOPE. TERUG NAAR MAMA!" hilarisch!
jolandje
Geplaatst door de TopicStarter: 31-03-16 18:28
haha super AnnaMira, fijn dat je er blij van word, hihi ik word er ook telkens weer blij van ze kan ook al vliegen trouwens