spannend ! Zit nu toch wel tussen 6.4 6.7 in vind ik zo lijken !
pretty
Geplaatst: 26-03-15 10:17
Zeker 6.7. Op die laatste foto lijkt het zelfs nog iets lichter. De spenen zijn toch langzaam aan het vullen. Eigenlijk heeft ze maar 1 duwtje meer nodig.
Fotsy
Geplaatst door de TopicStarter: 26-03-15 10:20
Oh uitstapje met robyn, leuk geniet ervan, je hoort het wel, misschien nog voor jullie vertrekken dan? Ik vraag het straks even
Spannend he vond het ook al best licht aan het worden, zou het morgen dan toch?
Ziet er echt goed uit. Zal je zien dat ze dit weekend gaat als Robyn en ik in Duitsland zitten haha
Ik wou het net zeggen ja
Ze maakt het wel spannend nu!!
Fotsy
Geplaatst door de TopicStarter: 26-03-15 14:10
Ja spannend en die gaan alle drie samen Net nog bezoekje gedaan, ze had nu aan de andere kant ook miniharsje, testje zal voor vanavond zijn. Is wel niet echt veulenweer
pretty
Geplaatst: 26-03-15 14:28
Ik ben benieuwd naar vanavond!
Nee wat een snertweer..die van mij staan buiten en ik kan ze helaas niet op stal gaan steken,bah bah bah. Ik wil lente en veulenweer.
Nee veel te koud nu! Toch denk ik dat Roxy's veulen vannacht komt, melk spuit eruit! Ze heeft er ineens vaart achter gezet. Zal ze dan toch als eerste gaan?
Fotsy Roxy had vanmorgen alleen nog harsjes en vanmiddag ineens melk, kan snel gaan! Alhoewel een vriendin van mij 3 weken geleden een veulen heeft gekregen waarvan de merrie 10 dagen gekegelt/geharst heeft met volle uiers.
Tinniie
Geplaatst: 26-03-15 18:08
Juist ja je vriendin was ook aan het waken, wat heeft zij uiteindelijk gekregen?