Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
MeMarijke schreef:Gefeliciteerd!
Ik vind dit echt een leuk topic om te volgen. We krijgen echt veel gedetailleerde opdates
pretty schreef:Hij is zo ontzettend knap!![]()
En het waken helemaal waard! Zonder dat waken was hij er vast niet eens geweest,om van je merrie nog maar niet te praten,dus ik geef je helemaal gelijk!
Dus ben dolblij dat ik erbij was!Set_Elkol schreef:Ik heb het inderdaad niet gezien! Ik moest om 6 u naar stage, wat een verhaal en maar goed dat je hebt gewaakt!
Nee, ik denk dat jullie het straks druk zat hebben met jullie eigen kleine 
Hij had flink buikpijn, want het mestte lukte niet meer. Dus eerst gisteravond alweer een uur op stal geweest tussendoor, even telefonisch overleg gehad met de DA en die vond dat ik het maar even aan moest kijken, aangezien hij verder fit oogde en goed dronk, plaste en rustig sliep. Dus vannacht meerdere keren mijn wekker gezet en uiteindelijk om 3.30 uur maar weer naar stal gegaan, want hij lag zo te krampen. Daar aangekomen bleek hij inmiddels weer te mesten, en er kwam een flinke lading uit!
Hij gaat nu voor eerst op zijn knieën, wat op zich wel kan als ie het rustig doet, maar geeft zichzelf van achter dan wel zo'n zet dat hij over de kop gaat
Na een paar pogingen lukt het dan uiteindelijk wel, maar het ziet er een beetje klungelig uit
Ach, hij is ook pas 1,5 dag oud, zal straks vast wel weer beter worden.

bigone schreef:Houd hem wel in de gaten met dat opstaan, heeft hij een veulen prik gehad?
Dus ik denk dat het wel losloopt.