Maaike is volgens mij uierfoto's aan het maken. Vanille is de hele avond al erg rustig, geen rare tekenen. Wel slappe banden dus ik ben benieuwd hoe vol de uier is.
Het duurt inderdaad gewoon lang . En al die mensen die met horrorverhalen komen van merries die 380-390 dagen hebben gedragen, zulke dingen wil ik nu gewoon echt niet horen .
Ze is nu op dag 343, dus eigenlijk nog maar 1 dag 'overtijd'.
Banden zijn plots heel veel slapper geworden, is net alsof ze geen poep meer heeft :p. Toen ik daarnet naar de uier keek vond ik niet dat hij veel verdikt was, maar toen ik de melktest deed spoot er plots keiveel uit van het minste dat ik er aan kwam, terwijl er anders maar een heel klein drupje uit komt. Het was ook niet meer doorzichtig, maar troebeler. Melktest zelf bleef wel tussen de 6 en 6.5.
En ondertussen zijn we de 18 wil echt niet dat ze vandaag haar veulen krijgt.
Aah het is een winter veulen, deze dragen ze meestal wat langer Ook is ze nog redelijk jong, sommige jonge paarden dragen als ze jong zijn langer als wanneer ze wat ouder zijn. Maar ik weet zeker dat ze een mooi veulen aan het maken is nu nog afwachten wanneer het af is :p
maaike1994
Geplaatst door de TopicStarter: 18-02-15 18:00
Nog steeds geen veulentje, uier stond daarnet wel dikker. Ben benieuwd hoe hij vanavond is. Mevrouwtje loopt heel chagrijnig momenteel , ze is het helemaal zat.
Zoo, die oren op de eerste foto 0.0 "En nu ga je eruit!" "Maar maaaaaam" "D'r uit zeg ik! "
Geweldig
maaike1994
Geplaatst door de TopicStarter: 18-02-15 22:29
Milty schreef:
Zoo, die oren op de eerste foto 0.0 "En nu ga je eruit!" "Maar maaaaaam" "D'r uit zeg ik! "
Exact dit dus ze draait haar hoofd dan ook zo met een zwier naar haar buik en kijkt er dan heel chagrijnig naar af en toe stampt ze met haar achterbeen tegen haar buik.
Dit weekend heb ik nog eens foto's gemaakt van onze hengst (papa van het veulen, momenteel wel in winterconditie) :
Winterconditie, zomerconditie hij is hoe dan ook knap
xoranlover
Geplaatst: 18-02-15 22:33
Hij is zo knap. Ik ben verliefd op hem. Wil hem echt een keer op de foto zetten
JudithGigi
Geplaatst: 18-02-15 22:38
Wat een knapperd! Dat snuitje
maaike1994
Geplaatst door de TopicStarter: 18-02-15 22:39
Haha ponyparadijs dankje, eigenlijk staat hij nu gewoon NIET in conditie zie je ook aan zijn nek, heeft niet meer zoveel bespiering, enkel vetjes . Door dat ik ziek ben staat hij al tijdje stil. Normaal komt er dit weekend nog eens iemand met werken en denk dat ik hem daarna even ergens op training zet .
Xoranlover thanks ! Altijd welkom!
JudArthos dankje
Milty
Geplaatst: 18-02-15 22:45
Hij is echt prachtig! Dat halster en neckrope ook, mooi zeg