Wat leuk lovis, had nog geen tijd voor de cam gehad, maar zie nu staan over internet explorer, volgens mij deed ik dat vorig jaar ook zo ga het zo gelijk proberen
sandra3235
Geplaatst door de TopicStarter: 27-04-14 23:21
Hai Lhinn.... ja nog steeds volgens boekje,maar alles volgens mij net iets eerder,ik ga morgen tietenfoto's maken .... en topic vorig jaar doorworstelen......
haha vorig topic doorgeworsteld....best leuk om terug te lezen en die Nikan maar duurt nog even als het hetzelfde gaat,maar morgen weer eens foto's maken om te vergelijken ... trusten voor nu
YazhiSien
Geplaatst: 28-04-14 07:44
Thx lovis....heb nu idd houterig beeld....toch straks een proberen op de laptop...deed ie vorig jaar wel..
Oh ik ben zoooooo verliefd..... Weet iemand hoe ik foto's via de iPad of iPhone hier op kan zetten? Zonder photobucket of zoiets?
Nou op het houterige beeld op de ipad na lukt het me niet om fatsoenlijk beeld te krijgen op de Apple laptop. Rot apple ook, met zijn aparte programma's enz. Vorig jaar is het me gelukt. Maar dit jaar geeft hij steeds aan dat de security nogwattes Java blokkeert.... Hoe is het met Keet inmiddels??
en als ik dit zo lees ben ik maar blij dat ik geen mailtje heb gestuurd. Ben zo verschrikkelijk niet handig met computers dat gaat nooit goed komen. Dus dames, deze meelezeres en groot fan van Keet zullen jullie toch echt schriftelijk op de hoogte moeten houden van alle gebeurtenissen op stal
Ik kruip ook ff onder m'n mega steen vandaan hoor hihi Jeutje time flies!! Keet alweer over de 300 dagen, spannend! Ben mega benieuwd!! Is de link enzo hetzelfde als voorgaande jaren San?
Spannend hoor! Kan alleen meekijken op iPad, maar lees hier dat dat niet echt een succes is. Ik lees wel gewoon hier mee!
sandra3235
Geplaatst door de TopicStarter: 28-04-14 19:52
esje valt beetje tegen als uberfan......en juist joh die weinig verstand hebben krijgen het voor elkaar,kijk naar mij,die andere hier doen gewoon te moeilijk
Nee Tina het is een andere link en instructies Keet wacht weer net als vorig jaar op Flora....wanneer is zij uitgerekend???
Het is idd nog niet spannend,wel allemaal aan t werken en babe had vanmorgen de hik,zo grappig,ik opgenomen met mijn foon,cam batterij was leeg en kijk ik net terug,hihi 1 zwarte massa,hoor je alleen mij zwijmelen tegen dat wurm
Oh en zo hilarisch,vanmiddag tietenfoto's genomen,met cam en opgeladen batterij en flits,whahaha zie je voor die uier, wham boink een veulie reagerend op de flits zal wel weer een meid worden dus....
sandra3235
Geplaatst door de TopicStarter: 28-04-14 22:16
Voor degene die Keet wel zien,ze staat zo keurig haar balletpasjes te doen Ik duik bed in,ben even helemaal total los
cam
Geplaatst: 28-04-14 22:37
Slaap lekker.
Balletpasjes, ja dan kan het alleen maar een meisje worden. Dat doe je niet als er een slurfje aan zit. Jammer hoor
Ik heb ook even moeten prutsen met de link maar bleek dat onze router (zit ook beveiliging tegen websites op) java blokkeerde dus toen was het zo opgelost Keet stond lekker rustig te knabbelen.