Miesjex schreef:Hahah hier is hij ook al zo on scherp, dacht eerst dat het aan mijn computer lag..En jij je scherm maar poetsen Ik moet ineens aan die Kaloba reclame denken
Ik heb juist het idee dat ze wat rustiger aan het worden is Zou wel de beste (en eerste) 1 April grap zijn
Leonoor, heel veel succes als ze gaat bevallen.Ik ga nu toch m'n bedje opzoeken.(heerlijk om dat te kunnen zeggen LOL)
quartel schreef:Lizaa01 schreef:hij doet het niet meer even afsluiten en opnieuw openenDan doet hij het inderdaad weer, voor 2 seconden en blijft hij hangen
moyra schreef:Zou maar niet naar quartel luisteren want voor je het weet kun je je inboedelverzekering bellen verader Allen maar omdat ik mijn tablet vertelde dat die normaal moest doen
Ik ga even verder kijken in bed op mijn mobiel en daarna toch echt slapen.. Morgen weer vroeg op. Hopen dat er dan een veulentje naast staat! Heel veel succes TS als het vannacht gaat komen!
Slaap lekker iedereen - ik houd het ook niet meer lang vol denk ik.. Hoop dat je morgen een gezond veulentje hebt Leonoor! Trusten