Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
kasi schreef:Marije, zijn die minipaardjes eigenlijk anders in de dracht, als bijv. Welsh cobs? ( die heb je ook gefokt toch?). Omdat je zegt dat het zo moeilijk te voorspellen is. Mijn welsh cob is op precies 335 dagen, bevallen, en wat ik al eerder zei, ze had echt pas op de dag van bevalling een vol uier met hars! Ik ken de verhalen van Dynamic, ben altijd stille meelezer geweest! Zij is wel een uitzondering, toch? Door zo extreem te reageren. En komt een red bag ook meer voor bij die kleintjes? Ben maar een klein beetje nieuwsgierig.....wil graag van anderen leren!
Gem schreef:kasi schreef:Marije, zijn die minipaardjes eigenlijk anders in de dracht, als bijv. Welsh cobs? ( die heb je ook gefokt toch?). Omdat je zegt dat het zo moeilijk te voorspellen is. Mijn welsh cob is op precies 335 dagen, bevallen, en wat ik al eerder zei, ze had echt pas op de dag van bevalling een vol uier met hars! Ik ken de verhalen van Dynamic, ben altijd stille meelezer geweest! Zij is wel een uitzondering, toch? Door zo extreem te reageren. En komt een red bag ook meer voor bij die kleintjes? Ben maar een klein beetje nieuwsgierig.....wil graag van anderen leren!
Misschien mag je "Het Grote Boek van Macy" wel een keer lenen van Marije.
Lisannuuh schreef:
Cayenne schreef:Hoor je nog weleens wat over de cobs, Marije? Volgens mij heb ik Samson weleens voorbij zien komen. Die was geruind geloof ik?
Spannend! Met hoeveel is Isis de vorige keer bevallen? Ik heb geen verstand van refracodingessen