Elegance was een beetje onrustig vond ik, heb haar een tijdje in de gaten gehouden later kwam ze wel weer tot rust. Straks zal ik nog ff een foto plaatsen
Met dank aan mijn schone merrie haha Ze is echt heel schoon en poept en plast alleen maar achterin de stal, dus dan is het gelukkig makkelijk schoon te houden
Kan ik mijn merrie bij jouw merrie in de leer zetten? Die van mij poept en plast overal!
Selina
Geplaatst: 10-05-14 17:43
ponyparadijs schreef:
Kan ik mijn merrie bij jouw merrie in de leer zetten? Die van mij poept en plast overal!
Ja, mijne ook dan!
Set_Elkol
Geplaatst: 10-05-14 18:34
xxxlottie schreef:
Oeh spannend... Ik ben echt benieuwd wat eruit komt! Misschien wel een apart kleurtje bont, palomino ofzo.
palomino komt hier niet zomaar uit hoor
eerder 'fjordenkleur', fjordenkleur bont, grullo, grullo bont (doe mij die maar ) volgens mij kan red dun (wildkleur vos) of red dun bont ook. (als de hengst niet homozygoot zwart is)
Een tweeling zal het niet zijn want ze is 4x gescand dus als ze dat dat 4x over het hoofd gezien hebben is dat niet best :p
Palomino zal er idd niet uit komen, waar ik zelf op hoop is fjordenkleur bont of red dun bont volgens mij kan dat wel want Venco is niet homozygoot voor bont volgens mij toch Zwanepol?
Set_Elkol
Geplaatst: 10-05-14 19:06
bont kan sowieso altijd, als ie heterozygoot is 50% als ie homozygoot is 100%