iedere keer als ik zie staan dat de TS weer een bericht heeft geplaatst hoop ik op het berichtje dat veulentje er gezond en wel naast staat. en het blijven foto's van uiertjes
Baby kom er uit.... vind jouw mama mooi, maar jij moet wel prachtig zijn als je naast je mama staat
Nope ze heeft geen zin om haast te maken. Uier is gewoon deprimerend
Even oude foto´s terug gekeken. Maar ook toen had ze geen mega uier, de spleet ging er toen ook niet uit. Wel vulde ze verder naar achteren.
Uier gisteravond met binnen zetten
Vanmorgen
Vanavond
Wel had ze net als de vorige keer zucht onder haar buik. Ook toen meer naar voren net achter haar voorbenen Dat was toen dagen voor de bevalling Oude foto, maar ziet hetzelfde
Moet wel zeggen dat ze op mijn huidige stalling veel meer beweegt op de paddock, deze is gewoon veel groter. Als de weide open is moeten ze ook meer bewegen (naar het hooi, water moeten ze altijd terug naar de paddock).
Hopelijk volgt Bo het goede voorbeeld. Merrie van stalgenoot is vannacht bevallen.
Bij Bo weinig verandering in het uier, blijft schommelen. Hoorde net wel van een mede bokker dat de ph na regumate niet betrouwbaar is. Misschien verklaard het waarom het steeds wisselende is
Nog wat foto's van gisteren einde middag in de paddock
AM, daar is die dan net weer niet vol genoeg voor jammer genoeg. Foto van de vorige dracht, ochtend voor de bevalling. Achterkant naar d'r billen moet nog vullen ( is nu nog maar een mini streepje)
Uier vlak voor de bevalling ( 2,½ uur ervoor). Ook niet mega vol, maar wel voller dan nu. Beetje rare foto overigens haha