AM_Horses schreef:Ik had het ook liever anders gezien. Maar moet nu echt even aan mijn paard denken en aan mijn bankrekening. Elke week dierenarts, wordt je ook niet blij van
Over de verhuis zelf maak ik me niet zoveel zorgen. Zijn allebei super makkelijk op de trailer.
Het is echt een mooie stal, en net wat dichterbij. Ook fijnenkel geen binnrijbaan, wel goede buiterijbaan 20/60 eb en vloed. En overdekte longeer cirkel. Veel wei, en mooie droge paddocks.
Groot gelijk hoor. Je bent altijd op zoek naar het beste voor je paarden, en daarbij moet het voor je eigen portemonnee ook nog haalbaar zijn. En als het in de praktijk dan toch niet zo lekker loopt als gehoopt, dan moet je die knoop doorhakken.
Scheelt denk ik ook een hoop dat de paarden bij elkaar blijven dus die zullen ook wel steun aan elkaar hebben.Lekker ook dat het dichterbij is! Ik duim voor je dat dit het is

enkel geen binnrijbaan, wel goede buiterijbaan 20/60 eb en vloed. En overdekte longeer cirkel. Veel wei, en mooie droge paddocks.

gaat gewoon nog super fit door de baan.
niet ideaal, maar als de gezondheid van je schimmel op het spel staat is het niet anders. Gaat het niet zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat

maar ze moet nog even wachten hoor. Rustig aan Nigrante 

ze zien er goed uit! Is dit al op de nieuwe plek?