Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Maar ik weet liever zeker dat ie genoeg antistoffen heeft dan dat ik over een week ineens met een doodziek veulen zit terwijl ik het had kunnen voorkomen. Ik weet niet hoe snel hij gedronken heeft gezien hij er lag dusja.
Ibbel schreef:Aan het formaat te zien toch echt wel van de eerdere dekking lijkt me.
Gefeliciteerd! Mooi palominootje-met-veel-chroom!

Caresse07 schreef:Zo dan, dan schrik je inderdaad wel even als je het nog niet verwacht had
Het is wel een knapperd, gefeliciteerd![]()
Hopelijk alles goed met moeder en kind.
Kwam ook heel dom uit "Rêve! Wat doe je nu?" en ze keek echt om van "ja wat dacht je? Dat ie ging blijven zitten?"
mooney schreef:Zooo die is wel heel mooi getekend, hopelijk is alles ok
Balte schreef:Toen ik al dat plaksel gisteren zag, dacht ik nog van mmm, ik zou daarop waken, maar met de dekdatum in gedachten leek dat een te gek idee.
Wat een prachtig ventje, komt allemaal dik in orde als je hem daar zo flink ziet rechtstaan.
Zo kennen we mijn oer-merrie.... 
beegee schreef:Ayasha schreef:Ik banketstaaf gewoon tegen mezelf.![]()
Gisteren nacht heb ik gedroomd dat er een erg donker creme hengstje uit gekomen was. Ik wist dat ie creme was omdat ie blauwe ogen had want kwa vacht was ie eigenlijk een paar slagen te donker. Slaat helemaal nergens op natuurlijk.![]()
Maar als het veulen donker beige is met blauwe ogen en een hengst, weet dan dat ik het al op 17 maart wist!
(...)
Gefeliciteerd!! En je droom van 17 maart lijkt vooralsnog ook uitgekomen te zijn?![]()

Iris82 schreef:Wow, prachtige hoge witte benen! Daar gaat iemand heel blij mee worden. Jammer dat t een hengstveulen is.
Als ie mooi en goed uit groeit dan zoeken we gewoon een merrie die bij hem past en waarvan de eigenaar eventueel wil fokken zodat we het veulen kunnen overnemen.
áls.bigone schreef:Prachtig veulen en tja, wanneer je het een demonen kind noemt? Wat had je anders verwacht, wel fijn dat Reve gewoon goed meedacht en je niet een week liet waken.
Geen uur slaap verloren. 

Dit is écht typisch Rêve inderdaad... Hoe droog ze ook in die stal stond.
Ze stond met haar kont naar de deur en toen ik de poort open deed stond ze echt van "kijk es wat ik gemaakt heb baasje." 
We wilden dit weekend dus haar bevallingsbox klaar maken...
Mooie naam ook! 
Kabayo schreef:Huh nu al gechipt?
Hij is super mooi! En dat LipjeMooie naam ook!
DA vroeg of ik dat nu wilde doen of later. Chip moet er toch in. Dan beter nu, nu die nog amper weet dat ie op de wereld is dan over een week. Met Rêve hebben we er met drie man boven op gelegen om die chip er in te krijgen.
Nu heb ik hem gewoon vast gehad terwijl hij gechipt werd. Veel minder drama. Als ik mag kiezen dan ging ik meteen weer voor zoals we het vandaag gedaan hebben dan voor hoe het met Rêve gelopen is.
Op FB zei ook al iemand dat haar merrie zou komen daten als ie oud genoeg was. 

Zijn stal zag erger uit dan na nieuwjaar.