Klijntje schreef:Jaaah go go Goldy Als Jula weet hoe het moet dan kan jij het zeker!Haha ik zal het haar straks zeggen als haar van weide haal
Foto spam van 20:00Geen hars meer (helaas) wel nog steeds volle uier die is niet leeg gelopen sinds gister en vult nog steeds
tinkert_tje schreef:ik ben echt benieuwd wat ze gaat doen.Ziet er steeds veelbelovender uit Vind je wel ? Ik zie t niet echt meer alleen dat die niet terug loopt haha
Zeker wel de Tepels lijken open te gaan kon ik bij Sterre ook zien.. het harsje kan ze eraf geslagen hebben met achterbenen als ze tegen buik schopt
Haha tinkertje ik weet t ook allemaal niet meer Valuna ik had zelf de hars eraf gehaald om te kijken of terug kwam maar net wilde ik aan uier zitten en liet ze bijna me sterretjes zien
Vind het uier er inderdaad ook voller uitzien dan vanmorgen. Gaat de goede kant op. Blijft een hele mooie hengst die Rhydaman!
Kimm4 schreef:Vind het uier er inderdaad ook voller uitzien dan vanmorgen. Gaat de goede kant op. Blijft een hele mooie hengst die Rhydaman!Jaa dat is inderdaad positief Jaa hij is erg gaaf!