Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
gerlindie schreef:Coloured schreef:Oh, wat heftig zeg! Gelukkig heb je een oplossing aan een pleegmerrie maar dit is natuurlijk niet hoe je het voor je had gezien.
Was er voor die knal buiten nog helemaal niks aan de hand met het gedrag van Jaycee naar haar veulen?
Zou het zo kunnen zijn dat ze vanwege het gevaar dat ze heeft ervaren bij de knal en de reactie van ook het veulen daarop het niet meer kan verdragen als hij gaat bewegen?
En dan denk ik gelijk: had het misschien een idee geweest om de bevalling bij Jaycee opnieuw na te bootsen? Zoals ze het bij de pleegmerries ook doen? Is maar een idee hoor. Maar misschien reset je Jaysees gedrag hier ook wel mee.
'bevalling nabootsen' ken ik niet,
Kun je toelichten wat dat precies inhoudt?
Heel verdrietig inderdaad,
Hopelijk wordt het veulentje gelukkig bij zijn pleegmoeder
Coloured schreef:Hoi Manda, wat "goed" om te lezen dat jij dus al ervaring hebt met een soortgelijke casus. Ja, ik dacht inderdaad het is een vergelijkbaar iets, dus misschien het proberen waard geweest?
Ik heb het toentertijd met 2 eigen merries gedaan die klaargemaakt zijn bij de faculteit in Utrecht, maar mijn moedermerries leefden niet meer, dus ik kon niks anders.
TS omdat het voor jou heel verdrietig is, hoop ik niet dat je het vervelend vind dat ik hiermee op de proppen kom.
Zie het als leren van elkaar voor een onverhoopte volgende keer..
En Manda, heb jij misschien een link naar dat topic van jou?