maare ik hoop niet voor je ze voor een record van 380 gaat

Orange kom op meid laat die stippel eens zien

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Birdie60 schreef:Klopt, Orange heeft geen buik.
Zit niks in.
Een keertje flinke scheet laten en buik is weg.
[ [url=m/0I7JtJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Is allemaal lucht.
Mand schreef:Ik denk dat TS stiekem ergens ook wel weet dat ze leeg is, maar het niet wilt geloven. Waarom
haal je er geen DA bij? Wat nou als je merrie het verstoten heeft door een oorzaak die ook slecht voor haar gezondheid kan zijn? Waarom ontwijk je uberhaupt onze vragen daar over?
Ik snap dat het super poedersuiker is en een domper, maar dit heeft volgensmij echt geen zin
Klijntje schreef:Jee wat rot candalisa, maar vind je dan niks terug? Zo ver in de dracht?
Ik bedoel in de wei, paddock of op stal.
mirriejj schreef:Gillbo schreef:Ts echt heel jammer dat je stopt met het topic omdat je steeds maar met bewijzen moet komen.
Heb dit ook al een paar keer gemeld bij de mods
Volgens mij word er door niemand gevraagd dat ts iets moet bewijzen. Dat zou ook gewoon onzin zijn natuurlijk
Paardenjacq schreef:De vijandigheid in de toon van Birdie maakt volgens mij dat mensen achterdochtig worden. En foto’s plaatsen van maanden geleden. Of juist geen recente of duidelijke foto’s.
Ik hoop ook voor Birdie dat er wel een veulen in zit, maar waarom plaatst ze dan niet duidelijke en recente foto’s van de lekkende uier?! Dan zou Birdie serieus genomen worden en dat gun ik haar.
Ze doet het zichzelf dus een beetje aan door de onduidelijkheid en de vijandigheid.
Maar nogmaals: ik hoop voor Birdie dat er snel een gezond veulentje naar haar gezonde merrie staat!
mirriejj schreef:Paardenjacq schreef:De vijandigheid in de toon van Birdie maakt volgens mij dat mensen achterdochtig worden. En foto’s plaatsen van maanden geleden. Of juist geen recente of duidelijke foto’s.
Ik hoop ook voor Birdie dat er wel een veulen in zit, maar waarom plaatst ze dan niet duidelijke en recente foto’s van de lekkende uier?! Dan zou Birdie serieus genomen worden en dat gun ik haar.
Ze doet het zichzelf dus een beetje aan door de onduidelijkheid en de vijandigheid.
Maar nogmaals: ik hoop voor Birdie dat er snel een gezond veulentje naar haar gezonde merrie staat!
Het lijkt mij niet nodig om Birdie zo af te brandenHet is haar keuze wat ze wel of niet wilt plaatsen.