Ohja, de naam heb ik ook nog niet verteld he

Die ga ik vanmiddag bekend maken mét foto 
Bedankt iedereen 
Ze doen het supergoed, bevalling ging heel vlot, nageboorte kwam vrijwel direct mee.
Indy had heel veel naweeën en echt last daarvan. Gilde elke keer als ie ook maar naar de uier keek, af en toe een been opheffen naar hem.
Hij stond heel vlot, stond even vast in de hoek dus daar had ie een duwtje nodig 
Maar eenmaal uit de hoek had ie zo de uier gevonden, en zuipen dat ie deed 
Na een paar flinke slokken had Indy ook door dat dat best wel fijn was en je zag echt de opluchting in haar ogen.
Koppie laten hangen, ogen half dicht.
Hij mag niet aan de linkerkant komen van haar, niet drinken links maar ook gewoon helemaal niet links. Dan wordt ze neidig en gaat ze haar benen opheffen.
1x geraakt maar was niet hard.
Ik besefde me ook toen ze zo deed dat toen ze mij had geschopt vorig jaar, ik ook aan haar linker kant bezig was. Met bijna alles links is ze moeilijker, dus daar ga ik nog wel even verder naar kijken.
Kleine donder wilde ook niet meer slapen toen ie uier had gevonden. Hij stond te vechten tegen de slaap, wankel op de benen, maar gaan liggen? Ho maar 
Uiteindelijk toen alles goed was, hij alles gedaan had ben ik maar naar huis gegaan na 2 uur ong. Hij valt vanzelf wel een keer om 
Nu zit ik op m'n werk
Om 12 uur ben ik vrij en ga ik naar stal. Als het goed is is het vanmiddag droog dus dan kunnen ze even op de wei en kan ik een goede droogfoto maken die ik hier zal plaatsen, met naam 
Heb trouwens nog wel meer fotos van vannacht, maar veel wazig aangezien ik alleen was.
Ik zal ze even uploaden en plaatsen