Oh ik zou gek worden van zo'n camera, elke vijf minuten er op gaan loeren
kan je dat op je werk bv ook afspelen? Super handig wel. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Het was echt heel leerzaam naar wat er allemaal mis kan lopen, hoe je dan best reageert, enz enz.

Maar dat is ieder voor zich natuurlijk.
hoop ik haha
Al die beroemdheden met een sextape, Kirs doet het anders met een bevallingstape
Als ik een fokker zou zijn dan zou ik wel een geboortealarm gebruiken denk ik. En het is natuurlijk heel fijn dat ik zo'n betrokken stalbaas heb.
Dit is dus inderdaad het beeld met infrarood en overdag gewoon, ben dus heel tevreden. Camera en geboorte-alarm gecombineerd zou ik ideaal vinden, maar als je 1 van de twee kan kiezen dan ga ik inderdaad voor camera.
. De stream gaat open wanneer ze binnen komt (kwartiertje geleden) en sluit automatisch weer om zes uur 's ochtends, zodat we overdag gewoon lekker ons ding kunnen doen zonder dat we ons bekeken hoeven te voelen.

Dus ze maar gelijk naar stal gebracht en de club kwam gelijk kijken, dus het maar heel even neergelegd zodat ze de boel konden beoordelen.
. Dus die heeft lekker op eigen initiatief wat zwangerschapsgymnastiek gedaan en daarna hebben we de boel netjes opgeborgen.