Ja of het veulen moet enorm tegenvallen. Maar ja als ik de staatsloterij niet win dan moet ze weg inderdaad. Ik heb haar vorig jaar gekocht als leuk "projectje", mijn ruin was net overleden en had daar erg last van, maar wilde wel wat omhanden en toen kwam zij onbeleerd op mijn pad.
En naast beleren heb ik er nu ook een veulen in gestopt, een waarvan ik hoop dat hij/zij wordt wat ik altijd al heb gewild En ook veulens kosten geld, dus in principe gaat ze daarna weg. En tot het veulen groot genoeg is, ga ik wel bijrijden ofzo. kan ik ook weer een beetje extra sparen.
Maar ja ik zeg in principe, want je weet nooit hoe het leven loopt
ponyparadijs
Geplaatst door de TopicStarter: 27-04-16 16:32
Silly1972 schreef:
Maar ja ik zeg in principe, want je weet nooit hoe het leven loopt
Dat ken ik hahahaha Je weet niet hoe het loopt
Bij mij is het ook de ene of de ander hoor. Dus als er een knap merrietje uit komt die ik wil houden zal de merrie worden verkocht Maar voor mij alleen merries en ze moeten knap zijn hahahaha
haha, mij maakt het niet veel meer uit. Eerst wilde ik alleen hengsten/ruinen, maar nu ik zie dat een merrie ook heel leuk kan zijn, maakt het niet heel erg veel uit. maar ja merrie is natuurlijk wel leuk om af en toe eens mee te fokken
Ik dacht al want anders is 8 februari wel extreem vroeg Maar goed er zijn mensen die daar voor kiezen hoor. Spannend hoe het nu gaat lopen Wanneer laat je haar nog controleren?
Nee ze staat bij mijn instructrice op stal, omdat ze daar elke dag buiten komt en het makkelijker was om op stal te insemineren. Bij mij op stal doen ze dat niet en ze heeft toch wat stress met verhuizen dus gewoon daar laten tot de veilige datum. Helaas is het te ver voor mij om haar daar te laten staan.