pony blijkt drachtig van Fries

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-15 09:09

herous schreef:
Bedankt allemaal voor de mooie namen die jullie voorstellen maar het is hopeloos. Om jullie een ideetje te geven wat mijne echtgenoot zoal graag hoort: Lady voor een merrie...

Dat gaat dus nog moeilijk worden.

Voor de rest heb ik weer niet veel te melden. Veulen zit voorlopig nog goed in de buik van mama.

_O- _O- jouw man is net zo creatief met namen als dat ik ben......

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-15 09:20

herous schreef:
Bedankt allemaal voor de mooie namen die jullie voorstellen maar het is hopeloos. Om jullie een ideetje te geven wat mijne echtgenoot zoal graag hoort: Lady voor een merrie...

Voor de rest heb ik weer niet veel te melden. Veulen zit voorlopig nog goed in de buik van mama.

Nou, er bestaat een liedje: 'Mister Blue'. En voor een dametje kan "Lady Blue' dan ook prima.

Kan je man het verkorten naar Mister of Lady, en jullie doen lekker de volledige naam :Y)

Liedje:
https://youtu.be/QPLekztZbeI

Xyris

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-15 10:03

Pretty blue lady? Pretty dan ipv beauty en de rest spreek voor zich.
Of idd pretty lady blue.

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-15 10:08

Ik vind het wel leuk dat iedereen denkt dat het een blauwe dame of heer moet worden :')

Amandavd

Re: pony blijkt drachtig van Fries

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-15 10:09

TS gaf zelf de suggestie Blue toch?

herous

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-15 10:12

[***] schreef:
herous schreef:

_O- _O- jouw man is net zo creatief met namen als dat ik ben......

Hij houdt blijkbaar niet van namen die uit meerdere woorden bestaan, en dat is nu net wat ik wel mooi vind. Ik heb hem al proberen uit te leggen dat we niet die volledige naam moeten gebruiken als roepnaam, maar dan ziet hij er al helemaal het nut niet van in.
Gewoon een korte simpele naam, daar houd hij van.

Dus bij deze, hoeven jullie geen voorstellen meer te doen, we gaan zelf een lijstje maken en hopelijk komt er iets uit dat we allemaal graag horen - kort en simpel welliswaar :=

Verder weer niks te melden. Deze ochtend weer iets dikkere uier maar dat zal waarschijnlijk wel weer wat vocht zijn. Ik las ergens dat vocht aan en rond de uier iets is dat vooral de laatste maand voorkomt dus ik maar aftellen maar ik denk dat er bijna een maand voorbij is dus die uier mag zich nu wel eens gaan vullen met melk!

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-15 10:15

Amandavd schreef:

Nee :) een bokker kwam op Out of the Blue en iedereen is hier op voort gaan borduren haha

Rex_Rolfo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-15 10:27

_sharonnn schreef:
Ik vind het wel leuk dat iedereen denkt dat het een blauwe dame of heer moet worden :')

Heb jij nog andere smaken dan :+

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-15 10:37

Rex_Rolfo schreef:
_sharonnn schreef:

Heb jij nog andere smaken dan :+

Heeeeee haha je hebt blauw doorgestreept, zo ontkracht je het wel!

akishino

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-15 10:43

Ik wil als meelezer (vanaf het begin) even reageren.
Wat betreft de naam, ik weet niet hoe oud je kind(eren) is, maar wat ze bij ons leuk vinden bij dierennamen uitzoeken is leesboekjes en (teken)films doorspitten voor leuke namen. (Ziezo, Frommel, Rattaplan, Sproet, Zaza, Blu, Boots enz) Als het aan hun ligt zit ons huis vol dieren omdat ze zoveel leuke namen weten. Ze zouden zelfs mijn honden een nieuwe naam willen geven omdat ze deze namen niet leuk meer vinden :D

Verder wil ik je veel succes wensen met de laatste loodjes. Ik blijf je topic vol spanning volgen.

Collie2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-15 10:52

Ik ben in ieder geval super benieuwd naar het veulen :D

SayaJones

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-15 10:54

_sharonnn schreef:
Amandavd schreef:

Nee :) een bokker kwam op Out of the Blue en iedereen is hier op voort gaan borduren haha

Nee hoor, TS gaf aan dat het thuisfront de naam 'blue' leuk vonden, en die vroeg aan de bokkers of wij nog ideeën hadden :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-15 11:06

Collie2008 schreef:
Ik ben in ieder geval super benieuwd naar het veulen :D

Same here!

Ik vind de pony al zo ontzettend knap <3

JolisaJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-15 11:54

Elke keer hoop ik op heel veel pagina's erbij en veulenfoto's haha.

Winged schreef:
Geef het veulen ook eens ongelijk met dit weer :D
Vanaf donderdag schijnt het weer beter te worden, misschien is het dan wel te lokken :+

Het is hier toch heel de dag al prachtig weer. :D

xsiroccox

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-15 11:57

O, geen suggesties meer met Blue..? Ik had nog Blue Diamond of Blue Pearl, haha. En idd mister of lady ervoor, klaar!

Dan zou ik misschien toch boeken van Black Beauty doorspitten op zoek naar passende namen (zo creatief ben ik ook niet met namen :+ )

Kabayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-15 12:32

Mijn pony heet lady go lightly
Je kan er wel wat leuks van maken :p

Ik wacht mee .. hoop dat het er snel is!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-15 13:32

Citaat:
Dus bij deze, hoeven jullie geen voorstellen meer te doen, we gaan zelf een lijstje maken en hopelijk komt er iets uit dat we allemaal graag horen - kort en simpel welliswaar :=

Aan alle creatievelingen hier: zie bovenstaande tekst van TS.

Eleentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-15 15:09

Even het topic door gelezen. Spannend hoor ts, hopelijk meld het veulen zich snel, succes met de laatste loodjes!

ellis__h

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-15 15:13

Ik heb even globaal doorgelezen maar wat ik mij vooral afvroeg is, heb je de pony toevallig op Terschelling gekocht? En alvast succes met de laatste loodjes en een mooie naam!:)

Benfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-15 15:25

Korte simpele namen zijn in mijn ogen ook leuker (je noemt je kind ook geen 'Rainbows farting glitters' of "can't be undone"). Niks voor niks dat onze honden altijd simpele namen hadden (Fritz, Dirkje, en nu Anna). Krijgen daar gek genoeg juist complimenten over, want het is tegenwoordig wel een beetje populair om heel moeilijk te doen. Maar een leuke korte naam? Iets typisch fries? of juist niet?

Merrie.
Ester
Merel
Nikita
Fransje
Robin

Hengst.
Fardau
James
Patrick
Robin

Als je dan altijd nog van plan bent wedstrijden te gaan rijden kun je nog wat bedenken daarvoor. Maar gewoon een naam.. ben het wel met je man eens. Wat is de nut van een 'rare' naam als je hem nooit gebruikt?

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-15 15:28

Benfan schreef:
Korte simpele namen zijn in mijn ogen ook leuker (je noemt je kind ook geen 'Rainbows farting glitters' of "can't be undone"). Niks voor niks dat onze honden altijd simpele namen hadden (Fritz, Dirkje, en nu Anna). Krijgen daar gek genoeg juist complimenten over, want het is tegenwoordig wel een beetje populair om heel moeilijk te doen. Maar een leuke korte naam? Iets typisch fries? of juist niet?

Merrie.
Ester
Merel
Nikita
Fransje
Robin

Hengst.
Fardau
James
Patrick
Robin

Als je dan altijd nog van plan bent wedstrijden te gaan rijden kun je nog wat bedenken daarvoor. Maar gewoon een naam.. ben het wel met je man eens. Wat is de nut van een 'rare' naam als je hem nooit gebruikt?

Lees eens 3 reacties boven je :')

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-15 15:29

Ben eigenlijk wel benieuwd of de merrie lichaamelijk al veranderd is ? al wat anders ? en de uiers ?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-15 15:32

Harry de hengst :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-15 15:32

Citaat:
Verder weer niks te melden. Deze ochtend weer iets dikkere uier maar dat zal waarschijnlijk wel weer wat vocht zijn. Ik las ergens dat vocht aan en rond de uier iets is dat vooral de laatste maand voorkomt dus ik maar aftellen maar ik denk dat er bijna een maand voorbij is dus die uier mag zich nu wel eens gaan vullen met melk

Voor Mioux... Quote van TS.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-15 15:34

_sharonnn schreef:
Benfan schreef:

Merrie.
Ester
Merel
Nikita
Fransje
Robin

Hengst.
Fardau
James
Patrick
Robin

Lees eens 3 reacties boven je :')

_/-\o_ _/-\o_ jij snapt hem :j