Zo.. dat was me het dagje wel weer. Maar wat is het toch gezellig. Leuk. En wat is Keesje toch gewoon heerlijk eigenwijs en leuk! Nu duimen duimen duimen!
Het was super gezellig, Wen! (zoals altijd ) Lekker samen zingen en te veel praten. Denk dat Dais blij is dat ze niet op de achterbank zat
Met uitzondering van Renee, die had dat wel aangedurfd hoor Fijn dat alles goed is gegaan vandaag. Ik ga weer keihard voor je duimen Cynthia!
Ik denk dat met alles wat we vandaag besproken hebben, wij zélf ook niemand op de achterbank wilden hebben Thanks, Renée!
Dais weer lekker thuis, wat moet dat een fijn gevoel zijn!Ik duim mee voor je.......... Dat MOET helpen, toch?!
Spannend, nu maar hopen dat het nog één keer gelukt is. Ik blijf zeker mee volgen!!En alvast gefeliciteerd voor morgen
Gefeliciteerd knap Keesje Over 3 jaar is Mara ook zo oud, hoop dat ze er dan ook nog zo knap en jong uit ziet als jij .
Cynthia gefeliciteerd! Had je nog gescand op dat het ei weg was of dat niet? Wanneer is der 18 dagen scan? Spannend hoor!