Wat een knapperd!!! Gefeliciteerd met deze mooie dame
karuna
Drukke kabouter
Geplaatst: 24-04-15 13:32
Fijn dat moeders kind nu wel accepteerd en haar goed beschermd. Is Sinead niks voor haar van Sinead o Connor een pittige dame. Overigens is onze tinker juist naar haar vernoemd met zijn O Connor.
De dierenarts is vanmiddag nog langs geweest voor de controle en alles lijkt helemaal goed met moeder en kind gelukkig! Hij was ook onder de indruk van de grootte van het veulen. Gelukkig is Keira niet ingescheurd. Keira vond het echt niet grappig dat zij en haar veulen onderzocht werden, we hadden echt houden en keren Het gaat nu echt super, ze is helemaal omgedraaid en een super lieve en hele beschermende mama,moet denken gaat nu ook helemaal super gelukkig. Ik reageer vanavond thuis even uitgebreid met het hele verhaal en heel veel foto's!
Heb dit topic ook gevolgd en wil je van harte feliciteren met deze knappe meid!
Saar88
Geplaatst: 24-04-15 18:50
Jaaa daar is ze dan, wat een knappe meid!! Ik vind Biddy altijd heel schattig, maar misschien is dat te lief voor haar. Snap dat je een wat pittiger naam wilt. Maud (sterk, krijger)? Of Nola (kampioen)? Roep maar wat hoor
Brave gaat over een Schotse prinses
colusen
Geplaatst: 24-04-15 18:54
gefeliciteerd !!! wat een prachtig snoetje ik ben benieuw naar je verhaal+foto`s ik hoop dat je lang/veel van haar mag genieten