Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
guusjew schreef:wat leuk dat jullie allemaal volgen ik ben ook echt super benieuwd ik denk ook dat het veulen in rond maart geboren word haar buik staat nu ook al echt super strak!!
guusjew schreef:Hoebedoel je probeer engels te leren? Haha nou hij heeft al een paar meer veulens gefokt en zegt dat heel veel merries dit al bij hem hebben gedaan dan hebben ze meestal voorweeen ofzoiets zij hij maar ik ben er net geweest ze is er wel helemaal klaar voor en wat onrustig maar ze is volgens mij echt aan het wachten op rust ze is er wel echt klaar mee dus ben benieuwd
LotteIsabel schreef:guusjew schreef:Hoebedoel je probeer engels te leren? Haha nou hij heeft al een paar meer veulens gefokt en zegt dat heel veel merries dit al bij hem hebben gedaan dan hebben ze meestal voorweeen ofzoiets zij hij maar ik ben er net geweest ze is er wel helemaal klaar voor en wat onrustig maar ze is volgens mij echt aan het wachten op rust ze is er wel echt klaar mee dus ben benieuwd
probeer engels te leren maar wor een beetje afgeleid door bokt haha
Nicje87 schreef:Weet je al meer over de merrie?
guusjew schreef:Nicje87 schreef:Weet je al meer over de merrie?
Ben er net geweest meer als dat ik net zei weet ik niet helaas denk echt dat de weeen meer gewoon onrust is ze heeft er wel steeds meer last van ze staat chagerijnig te kijken zo is ze normaal helemaal niet ze is altijd heel vrolijk ze heeft ook heel de tijd haar staart omhoog en is gewoon onrustig eerst eten dan een rondje lopen mesten drinken klein plasje doen liggen weer eten ze heeft er dus wel last van maar verder ook niks