Sow wat een beweging in die buik! Ze is er vast iets heel moois van aan het maken gezien de tijd die ze erover doet.
Tinniie
Geplaatst door de TopicStarter: 08-04-15 12:31
Ik ben benieuwd
Ik heb manen getrokken dus doe haar kleurentest zo dadelijk op de post se van dichtbij heeft ze echt wel babyblauwe oogjes dus ze zóu eventueel wel crème kunnen dragen, dan zou ze een heel donkere buckskin of smoky Brown kunnen zijn. Ik heb voor het pakketje via vanhaeringen gekozen omdat ook olws daarbij zit. ik verwacht wel dat ze geen overo-drager is, maar dan heb ik het ineens op papier he. Verder heeft ze ook 50% kans om homozygoot zwart te zijn. Dus maar ineens het pakketje dus
Spannend! Ik ben ook aan het wachten op de uitslag of mijn veulen het gray-gen draagt, maar wat duurt dat wachten lang zeg
Tinniie
Geplaatst door de TopicStarter: 08-04-15 22:07
Ja wachten duurt altijd zo lang he! Ik ben benieuwd wat de uitslag bij je veulen gaat zijn
Wij hebben daarnet Jade en Baybee al naar het dekstation gebracht. Ik heb 2 lange werkdagen voor de boeg dus dan zou het al zaterdag zijn, en das misschien ook wat laat om nog tijdig zaad op het dekstation te krijgen met het weekend..
Dus hopelijk wordt ze één van de dagen hengstig en kan ze terug geïnsemineerd worden
Voor Arany staat de eerste merrie ook klaar op het dekstation, zij wordt wss ook dit weekend geïnsemineerd
Bolleke geen vordering. Het zou wel ideaal geweest zijn dat zij nu deze week zou bevallen, dan kan ik haar in Jades stal zetten en snachts camerakijken. Anders moet ik de camera nog gaan verhangen enzo.. Maar ik vrees dat het nog niet voor deze week zal zijn
Hij is Cremello splash overo. Ik hoop op een merrietje om te kunnen aanhouden, voor een beetje vreemd bloed te hebben Kleurtjes uit deze combi: 25% Buckskin 25% Smoky Black 25% Perlino 25% Smoky Cream
Ik ben net terug van het dekstation, daar gingen ze haar net scannen (wat echt super vlot ging, flinke Baybee ) Ze is vandaag 8 dagen na de bevalling en had al een ei van 3.9, bijna 4cm. Ik heb dus meteen zaad besteld, dat morgenavond aankomt en dan kan ze al geïnsemineerd worden. Het gaat snel ineens
Sodemieter wat een mooie hengst. Ik hoop voor je op een merrie!!!
En wat een mooi ( fijn ) hoofd heeft DJ.
Ik zie dat hij nog jong is, zal hij al nakomelingen hebben, of is dit zijn eerste jaar.
Prachtige combi.
Tinniie
Geplaatst door de TopicStarter: 09-04-15 16:35
Ik hou jullie op de hoogte
Hij is idd nog jong, dit is zijn eerste dekjaar. Hij is pas een goei maandje geleden vanuit Amerika naar Duitsland overgekomen. Ik vind ook dat hij mooi breed gebouwd is, op die foto's is hij maar 2 jaar oud én idd ook een mooi hoofd
Ik denk zelfs dat Jade de eerste merrie is die van hem gedekt gaat worden. Hij had er al wel een heel aantal op de planning. Maarja wat wil je ook, heel leuk papier en garantie op een speciale kleur.
Ik geloof dat het een heeeeel lang jaar gaat worden i.v.m het wachten tot de geboorte .
Het is een pracht hengst.
Laat ons de vorderingen weten.
We wachten af.
Tinniie
Geplaatst door de TopicStarter: 09-04-15 16:50
Ik hoop ook dat het snel voorbij gaat, tegen dat Baybee vertrekt is Jade misschien (hopelijk) al weer bijna halfweg
Arany blijft uiteraard mijn favoriet, maar ik denk dat een veulentje uit deze combi ook wel weer een héél leuke combi met Arany later kan zijn. Ik hoop zo hard op een merrie!