Zouden ze de baarmoeder er niet uit kunnen halen eigenlijk? Ik weet dat ze dat bij honden bijvoorbeeld wel vaker doen (zo ook bij onze hond).. Moet ze wel weer onder narcose dat is natuurlijk niet zo wenselijk..
Bassenqua
Geplaatst: 19-12-14 05:09
Nee hoor, dit wilde we niet horen en jij al helemaal niet zo vlak voor je operatie. Hopelijk is er snel duidelijk waar ze last van heeft en kunnen ze wat voor haar betekenen. Duimen draaien door.
Jeetje, wat een zorgen en dan moet je zelf ook nog eens onder het mes. Ik had gehoopt dat er inmiddels goed nieuws zou zijn zodat je toch nog semi-gerust je eigen operatie mag doorstaan.
Awh hopelijk komt ze het weekend wel goed door zonder zorgen....
Heel veel succes jij vandaag marije en slaap lekker dan alvast
pretty
Geplaatst: 19-12-14 08:31
Gut marije wat houdt ze het toch spannend...ik ga eerlijk waar een kaarsje branden dat dit allemaal goed afloopt..arme merrie en arme jij.. Heel veel succes en sterkte ook nog met je eigen operatie,laten we het zo stellen,jij voelt teveel mee met je merrie ,hopelijk straks lekker samen uitzieken en herstellen.
Ach nee hier word ik niet vrolijk van.. Succes met de operatie, en sterkte Cookie.. Marije, ik hoop dat je ondanks dit nog kunt genieten van de vakantie