Dus elke dag even aanraken en been tegen houden en eh! zeggen heeft geholpen. Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Dus elke dag even aanraken en been tegen houden en eh! zeggen heeft geholpen. set_elkol schreef:Mijn merrie wilde me er nooit aan laten zitten en tilde altijd geërgerd haar achterbeen naar me op. Nu ze drachtig is ben ik zachtjes gaan oefenen en nu mag ik er aanzitten zonder dat ze nog vervelend terug doet. Je moet natuurlijk niet gaan knijpen of pulken maar ik mag tenminste alles gewoon aanrakenDus elke dag even aanraken en been tegen houden en eh! zeggen heeft geholpen.

erg vervelend dat gezeur over die spenen afentoe.
sallandval schreef:AmyBaltus schreef:Even je vinger erlangs en er hangt melk aan..
Tja, ik vind 'je vinger erlangs halen' toch echt wat anders dan 'er af blijven' maar goed dat zal wel aan mij liggen (overigens hoor je mij niet zeggen dat je er af moet blijven hoor; moet iemabd lekker zelf weten).
Bambolina schreef:Zoete melk is toch wel veelbelovend! Jammer dat er echt geen pijl op valt te trekken hoe ver ze nu is haha.
Ik had 20 april gegokt en dacht eigenlijk dat het er voor die tijd al wel zou zijn