Is ze eigenlijk altijd zo onrustig? Kijk nu natuurlijk pas voor het eerst mee, dus weet nog niet wat normaal gedrag is haha
Zo extreem is ze nog niet geweest, gelukkig maar dat Eowyn er niet mee bij staat, die zou ook tureluurs worden van haar!Ah, het is middernacht, wordt het dan een 1 april veulen?
Leonoor schreef:Zo extreem is ze nog niet geweest, gelukkig maar dat Eowyn er niet mee bij staat, die zou ook tureluurs worden van haar!Ah, het is middernacht, wordt het dan een 1 april veulen?Ze houdt je gewoon voor de gek
Ssuuz92 schreef:leonoor is ze uit de hand gedekt?Nee in het natuurgebied zelf, hebben 12 maanden samen gelopen
Leonoor schreef:Ssuuz92 schreef:leonoor is ze uit de hand gedekt?Nee in het natuurgebied zelf, hebben 12 maanden samen gelopen owja ik weet het weer.. heb je ook al gezegd.
Ik denk dat het inderdaad niet lang meer gaat duren!! Zit al eventjes mee te kijken, maar denk dat het een 1 april veulentje word!!
Celine_Famke schreef:Jeetje wat spannend! Aantal bokkers gaan weinig nachtrust hebben vannacht gok ik Denk het ook! Maar dat is het vast waard!!!
Stille meelezer hier Kan ik nog een last-minute gokje doen?Ik denk het een bont hengstje wordt vandaag