Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
CrazyCat schreef:Als ik eerlijk ben vind ik die overdreven Totilas bewegingen helemaal niks persoonlijk.
Suzanne F. schreef:Hm jammer. Wat is het doel daar dan? Wat kan ze behalen in die 5 weken? Stamboekopname en eventueel ster? Of iets anders? Want zoals ik nu hoor zal ze stamboek worden opgenomen maar geen ster worden.
Wel fijn dat het zo’n braaf en fijn dier is. Maar het blijft toch jammer dat er weinig tot geen echt apart bewegende bonte paarden zijn. Zou super leuk zijn om eens weer bont toe te voegen aan de KWPN fokkerij maar dat blijkt toch heel lastig. De meeste stranden al in de eerste of tweede bezichtiging.
Suzanne F. schreef:Ja ik snap het. Ik vind het zeker ook geen kromme merrie hoor. Ik vind haar prachtig.
Mer1980 schreef:Suzanne F. schreef:Ja ik snap het. Ik vind het zeker ook geen kromme merrie hoor. Ik vind haar prachtig.
Dat weet ikik ben ook super trots op mijn merrie, maar weet ook dat ze geen spektakel is voor nu. Thuis geeft ze af en toe al echt aanleg voor de 2e draf aan, maar dat is een paar passen. In de 'basis' is ze in draf niet bijzonder, maar na wat schakelen komt er opeens een voorbeentje uit en gaat ze zitten, dat houdt ze echter nog niet lang vol. Ik hoop gewoon dat de komende 5 weken dit verder ontwikkelt. Ze zal aan de hand nooit extreem bewegen daar is ze te nuchter voor en tsja te 'gewoon' in draf. Nu met voorrijden die 10 min max is ze nog niet eens warm gedraaid. Maar wil hier op bokt ook gewoon eerlijk zijn. Dus we gaan het zien, als ze terug komt als stamboek of ster merrie dan is dat zo, dan gaan we de komende jaren zien of ze tussen het veulens krijgen door wel verder komt. Ik heb gewoon niet de accommodatie, vermogen of het fysiek om haar in een paar jaar zelf naar het Z2 te rijden of dat te laten doen.
janderegelaa schreef:Ik heb de bewegende beelden gezien en ik vind echt dat die trainingsleider te voorbarig is geweest. Het is een prachtig paard en ze loopt gewoon echt goed. Misschien is het wel omdat ik de fokker ben hoor en ik heb een fittie gehad met het KWPN.
Mer1980 schreef:Silly1972 schreef:Geen heel materiaal in de vorm van film?
Ben heel benieuwd.
Ik denk dat ze met training onder het zadel wel afdruk zal hebben hoor.
Ik krijg hier geen filmpjes op, ik app ze wel even.