Gefeliciteerd ik heb ook een bruine gekregen uit zo’n kleurcombi van die hengst
absque_dubio
Geplaatst door de TopicStarter: 29-05-24 00:30
MDWStables schreef:
Gefeliciteerd ik heb ook een bruine gekregen uit zo’n kleurcombi van die hengst
Ja grappig hè. Niks tegen bruin hoor. Ik vind z’n kleur bruin echt prachtig. Wit blesje en 2 witte achterbenen. Bevalling ging onwijs snel én makkelijk. Echt heel fijn!
gefeliciteerd met je knappe bruine man, lekker opvallend tegenwoordig tussen alle palomino's en valkjes. Deze is bijna zeldzaam (zeg ik die volgend jaar een valk wil uit mijn zwarte merrie, maar das een rijpaard en geen pony)
Hahahahha ja bruin lijkt bijna uniek te zijn. Gelukkig ben ik gek op bruin! Ik was alleen wel iets teleurgesteld vannacht, dat het een hengstje is. Ik had deze in bruin en met deze aftekeningen echt wel heel graag in merrievorm voor mezelf gehad. Ben er enorm content mee!
Ja dan is het wel weer jammer, ik heb ook tranen met tuiten gehuild toen ik een combi met mijn bijna zwarte merrie met een few spot dus homozygote appie hengst en kreeg er een vos hengst uit met 4 witte benen. Tot op de dag van vandaag heeft ie nog steeds die ene mini stip op zijn reet en is er niets verder doorgekleurd op een enkel wit haartje na. Fokken blijft gokken. Volgend jaar 50/50 kans op een bonte. Ik zal wel weer een effen krijgen en waarschijnlijk nog hengst ook.
absque_dubio
Geplaatst door de TopicStarter: 29-05-24 14:20
Oh wauw. Natuurlijk zijn we allemaal mega blij dat het goed gaat op zo’n moment met merrie en veulen. Maar ja. We hopen natuurlijk soms wel gewoon ergens op! Ik ga duimen voor je dat je volgend jaar je Droomveulen krijgt!
Edit we zijn ook al uit over de naam; Milente’s Bon Bravour.