Hoera We hebben een mijlpaal bereikt.300 dagen vandaag Let niet op de manen poging gedaan om te knippen maar
Laylah2002 schreef:Oh wat leuk, door wie is zij gedekt, heb je daar ook foto's van?Is mijn IJslander merrie Jona, linkje naar haar volgtopic staat in mijn onderschrift
Help!Ik heb jullie hulp nodig met namen,de merrie mag vrije keuze zijn en hengst moet met de letter M.Ik hou wel van aparte namen.
Ik volg in stilte. Ik hoop op stippels.Majestic GuyMondays Blue (als hij op een maandag geboren wordt) Mylord (kende een paard wat zo heette)
Naam suggesties Als ze stippels heeft: Mona Lisa (een prachtig kunstwerk) Of als het een hengstje is Monet
Update, vandaag 316 dagen, we komen nu aardig in de buurt!Uier voelt wel hard aan.Uier ziet er nu zo uit:
Update, vandaag 316 dagen, we komen nu aardig in de buurt!Uier voelt wel hard aan.Uier ziet er nu zo uit:
Ik wil graag met jullie een gok lijstje gaan maken, kom maar op: -wanneer die geboren word.-wat het word.-welke kleur.
Lalladidoo, dat zou zeer zeker leuk zijn Borderjay en welk geslacht en datum gok je?Ik ga straks een lijstje maken